Beantwoord

Mobiel internet werkt niet op mijn nieuwe telefoon

• 25 januari 2018
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Hoi allemaal,
Ik heb een nieuwe mobiel en sinds dien werk mijn internet niet. En ik zit al 2 jaar bij Ben. Moet ik iets in de instellingen veranderen?
icon

Beste antwoord door Rox 25 januari 2018, 13:19

Ohjee Kelvin, dat schiet niet op natuurlijk! Balen dat je telefoon offline is, dit kan inderdaad komen omdat je een nieuwe telefoon hebt. Gelukkig is dit gemakkelijk op te lossen, hier kun jij de internet instellingen van jouw mobiele telefoon opzoeken. Mocht het daarna toch nog niet werken laat het hier dan weten dan neem ik een kijkje achter de schermen voor je.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan #Benervoorjou Ik wil jou ook een hele fijne dag wensen! 😃
? eindelijk!!!!!
Geweldig
Dankuwel Rox en een fijne dag verder
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van je gegevens Dionna! Ik heb ze luid en duidelijk ontvangen, maar ook in jouw klantkaart kan ik geen bijzonderheden vinden. Op papier zou alles gewoon moeten werken. Ik heb de netwerk instellingen voor jouw mobiele internet gereset ( en nu écht voor jouw nummer ;)) als jij je telefoon even helemaal uit en aan wil zetten kan dit verwerkt worden door jouw simkaart en hoop ik dat jij weer online bent! Mocht dit niet het geval zijn dan kun je alsnog de stappen volgen uit bovengenoemd topic.
Reputatie 7
Badge +7
Aaaaah, dan kan ik aan heel veel knopjes gaan friemelen maar dat haalt dan niks uit natuurlijk! Ik ga eens als de wiedeweerga een kijkje in jouw klantkaart nemen 😉 Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Oh ik heb t nu pas door, ik denk dat u de gegevens heeft van mijn zoon. Hij zit ook bij Ben en ik reageer nu op zijn forum account.
Sorry ?
Reputatie 7
Badge +7
Aaah balen dat het niet heeft mogen helpen! Ik kan in het systeem ook geen bijzonderheden vinden waarom jouw 3G niet zou werken, ik heb daarom voor de zekerheid jouw netwerk instellingen voor gebruik van mobiel internet een reset gegeven. Als jij je mobiele telefoon even helemaal uit en weer aan zet kan jouw simkaart dit verwerken. Mocht dit óók niet helpen dan adviseer ik je om de stappen in dit topic te doorlopen.
Ohjee Kelvin, dat schiet niet op natuurlijk! Balen dat je telefoon offline is, dit kan inderdaad komen omdat je een nieuwe telefoon hebt. Gelukkig is dit gemakkelijk op te lossen, hier kun jij de internet instellingen van jouw mobiele telefoon opzoeken. Mocht het daarna toch nog niet werken laat het hier dan weten dan neem ik een kijkje achter de schermen voor je.

Dankjewel Rox, heb alles gedaan maar nog niks
Ik heb alles gedaan maar nog niks.
Reputatie 7
Badge +7