Beantwoord

Netwerk

  • 25 juni 2020
  • 2 reacties
  • 330 keer bekeken

Betreft ordernummer [edit post: ordernummer verwijderd]

 

Ik ben vanaf 23 juni j.l. abonnee van BEN met nummer [edit post: telefoonnummer verwijderd]. Dit is per email bevestigd en ik hoefde verder geen actie te ondernemen. Een en ander zou automatisch plaatsvinden.

Tot op heden ben ik niet in staat om te bellen omdat ik niet aangemeld ben op het netwerk van BEN.

icon

Beste antwoord door Romy 6 juli 2020, 14:33

Hi fm.kops0, we hebben jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan gerust een berichtje:blush:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @fm.kops0! Allereerst wil ik je vriendelijk vragen om geen persoonlijke gegevens te delen in het topic. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.

Reputatie 5
Badge +9

Hi fm.kops0, we hebben jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan gerust een berichtje:blush:

Reageer