Beantwoord

netwerk bereik

  • 14 July 2020
  • 5 reacties
  • 400 keer bekeken

Het bereik van netwerk staat bij mij bijna altijd op één streepje. Zie onderstaand foto. 
Hoe kan dat? BEN? 

Ik gebruik een iPhone 6s en kom uit de randstad. Graag een reactie. 
 

mvg

 

D. 

 

icon

Beste antwoord door Romy 15 July 2020, 13:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Driss,

 

Leuk dat je ons op de community gevonden hebt! Merk je een verminderde dekking of is het enkel het streepje? Ik wil je adviseren een speedtest te doen en mij de uitkomst te laten weten. Dan help ik je graag verder!

Hallo Romy, 

hierbij de speedtest resultaten. Zoals ik eerder aangaf, het probleem is het bereik. 
En waarom kan dit gesprek niet op een andere manier plaats vinden. Via de mail bijvoorbeeld? 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Driss, bedankt voor jouw reactie. Jouw 4G download snelheid is wel echt aan de lage kant, de upload weer aan de hoge. Heb je dit overal waar je bent of enkel thuis? Het gesprek wordt hier gevoerd omdat je via dit kanaal contact opneemt. Als je op een andere manier contact wilt kun je hier kijken hoe je dat kan regelen.

Thuis heb ik wel voldoende bereik. Buitenshuis heb ik continu 1 streep je van m’n bereik staan. 

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw reactie! Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen uitproberen? Dan kan ik nagaan of we toch naar een toestel gerelateerd probleem moeten kijken of dat een nieuwe simkaart een optie zou kunnen zijn.

Reageer