Beste antwoord door Rox
Niet aangemeld bij netwerk
Als ik probeer te bellen krijg ik de volgende melding: niet aangemeld bij netwerk. Gister deed mijn telefoon het gewoon nog. Mvg
Oh jeetje el.alice! Dat schiet natuurlijk niet op! Je hebt je telefoon immers om mee te bellen en gebeld te worden! De instellingen aan deze kant staan allemaal goed en zijn niet veranderd er is ook geen storing actief in jouw omgeving. Heb je al geprobeerd om je telefoon eens helemaal uit en weer aan te zetten? Op zie manier maakt je telefoon opnieuw verbinding met het netwerk. Mocht dat niet hebben geholpen dan raad ik je aan om de stappen in dit topic eens te doorlopen.
Bekijk origineel
Oh jeetje el.alice! Dat schiet natuurlijk niet op! Je hebt je telefoon immers om mee te bellen en gebeld te worden! De instellingen aan deze kant staan allemaal goed en zijn niet veranderd er is ook geen storing actief in jouw omgeving. Heb je al geprobeerd om je telefoon eens helemaal uit en weer aan te zetten? Op zie manier maakt je telefoon opnieuw verbinding met het netwerk. Mocht dat niet hebben geholpen dan raad ik je aan om de stappen in dit topic eens te doorlopen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.