Beantwoord

Niet gebeld kunnen worden

  • 31 August 2018
  • 5 reacties
  • 612 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik heb sinds vandaag een abbonement bij Ben en mijn nummer is behouden (van Vodafone). Ik kan echter nu niet gebeld worden, alleen zelf bellen. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Shanna 31 August 2018, 13:52

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi woj00, wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten! Het kan zijn dat je nummerbehoud nog niet volledig is afgerond. Ik heb wel je simkaart voor je gereset. Zou je je toestel eens opnieuw kunnen opstarten en kunnen testen of het nu wel werkt?

Ik heb precies hetzelfde, ik kan door veel mensen ook niet gebeld worden. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Roos,

Jouw nummer zit al een tijdje bij Ben en is ook volledig afgerond. Ik vermoed dat het toch ergens anders aan ligt. Ik help je graag verder. Ervaar je dit op meerdere locaties?
Hi Roos,

Jouw nummer zit al een tijdje bij Ben en is ook volledig afgerond. Ik vermoed dat het toch ergens anders aan ligt. Ik help je graag verder. Ervaar je dit op meerdere locaties?

Hoi,
ik ervaar dit inderdaad op meerdere locaties. Het zijn bepaalde mensen die mij niet kunnen bellen. Als een van die mensen mij probeert te bellen krijgen ze te horen dat mijn nummer niet in gebruik is.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Roos! Ojeej, dat klinkt wel erg vreemd. Kun je mij een privébericht sturen met een aantal voorbeelden? Verder wil ik ook graag weten vanuit welke provider zij bellen. Dan zet ik het meteen door naar de technische dienst.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi woj00, wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten! Het kan zijn dat je nummerbehoud nog niet volledig is afgerond. Ik heb wel je simkaart voor je gereset. Zou je je toestel eens opnieuw kunnen opstarten en kunnen testen of het nu wel werkt?

Reageer