Beantwoord

Niet gebeld kunnen worden

  • 23 June 2019
  • 8 reacties
  • 1127 keer bekeken

Als mensen bij bellen gaat mijn telefoon vaak niet over. Ze krijgen dan of gelijk de voicemail of ze horen we een toon, maar bij mij gaat de telefoon niet over.
Ik krijg soms wel een sms’je dat ik gebeld ben, maar dit is vaak veel later. Zo werd ik vandaag om 10:52 gebeld, maar mijn telefoon is niet afgegaan en kreeg het sms’je van de gemiste oproep pas om 11:39.

Ik heb een IPhone 7 en de simkaart die ik heb zat ook in mijn vorige telefoon (samsung) en daar had ik het probleem niet.
Ligt dit aan de provider of is het een probleem met de telefoon.

de telefoon staat niet op ‘niet storen’.
icon

Beste antwoord door Merve 26 June 2019, 12:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Berdien921! Super vervelend dat je problemen ervaart met gebeld worden. Ervaar je dit bij specifieke nummers? Ik adviseer je om het in een ander toestel te proberen. Zo kunnen we erachter komen waar het probleem aan ligt. Ik vermoed dat het een toestel gerelateerde probleem is. Aan ons kant staan alle instellingen namelijk goed.
Het is bij verschillende nummers.
In een ander toestel heb ik er geen last van.
als het aan het toestel ligt, wat kan ik er dan aan doen?

Groeten Berdien
Reputatie 5
Badge +6
Dan zou je kunnen proberen om de netwerkinstellingen van het toestel te resetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Ik heb woensdag de netwerkinstellingen teruggezet. Gisteren had ik toch weer dat ik niet meer bereikbaar was helaas.
Het heeft dus niet voldoende geholpen.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Ojeej, toestel gerelateerde problemen kunnen wij helaas niet oplossen. Hierdoor wil ik je verwijzen naar de dealer waar je het toestel vandaan hebt. Wellicht kunnen zij wel een oplossing aanbieden.
Ik heb het toestel bij een Ben-abonnement gekregen.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Het toestel is gekoppeld aan jouw Ben abonnement maar is niet geleverd door Ben. Ik zie dat je het toestel via Websend hebt aangevraagd.
Dankjewel, ik heb contact opgenomen met mobiel.nl.

Reageer