Niet meer kunnen bellen.

• 12 maart 2018
  • 6 reacties
  • 899 keer bekeken

Mijn abonnement is verandert sinds 11-03-2018, dat is helemaal prima.
Maar op dit moment kan ik niet bellen?! Hij gaat niet eens over.
Mijn internet doet het bij sommige apps wel en sommige niet terwijl is voor alle apps toegang heb gegeven om mijn mobiele date te kunnen gebruiken.
Hoe kan ik weer normaal bellen en internetten op mijn telefoon?

6 reacties

Hetzelfde probleem. Nieuwe telefoon en nieuw simkaart. Geen netwerk. Nieuwe simkaart in nieuwe telefoon gedaan, geen netwerk. Oude simkaart in nieuwe telefoon, werkt ook niet netwerk (vodafone). Oufe simkaart oude telefoon deed het gisteren wel. Nieiwe simkaart in oude telefoon vandaag, foet het wel. Lijkt wel of het aan de combinatie sim/telefoon ligt. Op een andere lokatie dan thuis doet ie het wel. Mijn man zat eerder bij T-mobile ook geen bereik (telefoongesprekken vallen uit)
Reputatie 7
Badge +7
Mijn abonnement is verandert sinds 11-03-2018, dat is helemaal prima.
Maar op dit moment kan ik niet bellen?! Hij gaat niet eens over.
Mijn internet doet het bij sommige apps wel en sommige niet terwijl is voor alle apps toegang heb gegeven om mijn mobiele date te kunnen gebruiken.
Hoe kan ik weer normaal bellen en internetten op mijn telefoon?

Ai dat schiet natuurlijk niet op, msnoek! Ik kan in het systeem geen bijzonderheden vinden waarom jij deze problemen zou kunnen ondervinden, ik wil je daarom ook aanraden om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Reputatie 7
Badge +7
Hetzelfde probleem. Nieuwe telefoon en nieuw simkaart. Geen netwerk. Nieuwe simkaart in nieuwe telefoon gedaan, geen netwerk. Oude simkaart in nieuwe telefoon, werkt ook niet netwerk (vodafone). Oufe simkaart oude telefoon deed het gisteren wel. Nieiwe simkaart in oude telefoon vandaag, foet het wel. Lijkt wel of het aan de combinatie sim/telefoon ligt. Op een andere lokatie dan thuis doet ie het wel. Mijn man zat eerder bij T-mobile ook geen bereik (telefoongesprekken vallen uit)

Geen mooi begin van jouw abonnement dit, Bibibi82! Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met jouw Ben abonnement aan de slag te gaan! Ook wil ik jou adviseren om de stappen in dit topic te doorlopen.
Dit had ik al doorlopen.mijn bevindingen staan in het bericht. Zoals ik al zei. Ergens anders heb ik wel bereik maar thuis niet. De sinkaart doet het in een andere telefoon wel thuis. Lijkt wel combinatie sim en telefoon dekking
Echter kan ik geen klacht indienen via het dekkingsoverzicht kaartje. Dan krijg ik een foutmelding.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd Bibibi82, wat voor foutmelding krijg je precies te zien op de dekkingskaart?

Reageer