Beantwoord

nieuwe abo maar niet kunnen bellen en sms-en

• 21 augustus 2018
  • 20 reacties
  • 208 keer bekeken

Mijn abo is 2 dgn geleden ingegaan maar kan niet bellen of sms-en????!!
icon

Beste antwoord door Wietske 21 augustus 2018, 16:04

Wat jammer dat dit niet geholpen heeft 😞 Ik zie dat mijn collega naar aanleiding van het telefonische contact met jou een melding heeft gemaakt naar de juiste afdeling. Zij zijn ermee aan de slag gegaan om alles weer voor je goed te zetten.
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hey!

Heb je een heel nieuw abbonement? Of was je abbonement aan verlenging toe?

Als je een heel nieuw abbonement hebt: heb je jouw simkaart geactiveerd?

Ook raad ik je aan om je telefoon even te herstarten!

Laat je ons weten of het je is gelukt? Ik wens je voor nu alvast een fijne avond toe!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi jhkalsbeek,

Goed dat je dit aangeeft, ik help je hier graag verder mee! Begrijp ik goed dat deze problemen zijn ontstaan sinds het ingaan van je verlenging? Ik heb jouw simkaart zojuist een reset gegeven. Zou je je toestel eens willen herstarten? Ik hoor dan graag of je verbetering merkt.
nee helaas.. er is niets veranderd.. iik kan nog steeds niet bellen of sms-en..
Ik heb na tel. kontakt met klantendienst begrepen dat er met spoed eea gewijzigd zou gaan worden maar is kennelijk nog niet gebeurd of gelukt...
Reputatie 5
Badge +12
Wat jammer dat dit niet geholpen heeft 😞 Ik zie dat mijn collega naar aanleiding van het telefonische contact met jou een melding heeft gemaakt naar de juiste afdeling. Zij zijn ermee aan de slag gegaan om alles weer voor je goed te zetten.
Dankjewel en ik wacht eea wel weer af..
Reputatie 5
Badge +12
Dat is goed. Ik verwacht dat dit probleem wel snel verholpen is. Sorry voor het ongemak!
Goedemorgen, helaas blijkt eea nog niet opgelost te zijn......
kan ik vandaag nog een werkende telefoon zien?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jhkalsbeek, dat durf ik niet te zeggen! Er wordt aan gewerkt. Zodra het is opgelost zullen wij jou direct op de hoogte bregen!
mag aannemen dat het niet zolang duurt als 2 jaar geleden.. toen duurde het dus 3 mnd bij Ben voordat eea geregeld was...!
Reputatie 5
Badge +7
Ah die tijden zijn gelukkig voorbij! Het wordt zo spoedig mogelijk voor je geregeld.
haha okeejdan.. ik laat me verrassen 😉
Inmiddels zo'n 24 uur verder ... hoe staat het ermee inmiddels?
Het begint nu knap vervelend te worden moet ik zeggen en we zijn inmiddels 3 dagen verder sinds de 'verlenging'. Zeggen jullie altijd dat er spoed achter gezet wordt en/of dat het zo opgelost is om de klagers tevreden te stellen oid?
Begin de behoefte te krijgen om eea door te zetten naar een consumentenorganisatie...
ok.. het lijkt gelukt te zijn waarvoor dank.
Waarom gaat zuks met abo's/verlenging bij jullie zo moeilijk?

Enniweej.. tot de volgende keer maar weer.
ik zie trouwens op ikben dat ik slechts 1000 mb aan internetruimte heb ipv de 1500 die ik met de verlenging zou hebben.. wordt dit nog aangepast of is het een gevalletje helaas...
De aanpassing is op 22-08 gedaan staat er..
Kan ik op bovenstaande nog een reaktie ontvangen?
Eea is nog niet aangepast zo te zien.
Reputatie 5
Badge +7
Ik zie inderdaad dat je voor deze maand 1000MB hebt gekregen. Op 1 september is dit 1500MB. Mocht je deze maand MB's te kort komen laat het dan even weten!
ok Jill, dankje wel. Neem aan dat de fakturering ook aangepast wordt in deze..?
Reputatie 5
Badge +7
Yes klopt helemaal!

Reageer