Beantwoord

Pokemon Go werkt niet op data bundel

  • 4 August 2019
  • 7 reacties
  • 1000 keer bekeken

Hi!

Dit probleem is wereldwijd bekend sinds 2016, maar dit is nooit verholpen. In het netwerk van T-Mobile, waar Ben onderdeel van is, zit een bug waardoor ik Pokémon Go niet op kan starten. Momenteel heb ik een OnePlus 7 Pro, en ondanks het proberen van tientallen oplossingen lijkt niks te werken. Nu dus mijn vraag, hoe is dit nou echt op te lossen?
icon

Beste antwoord door Romy 8 August 2019, 11:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik heb even met mijn collega's bekeken of er meerdere klanten zijn met dit probleem en of er een probleem hiermee bekend is. We hebben hier verder niets over binnen gekregen. Drie jaar geleden in 2016 was dit inderdaad een bekend probleem, maar door updates aan de kant van Pokémon Go is het toentertijd verholpen. Ik denk dat je hierom het beste contact kan opnemen met Pokémon Go of zij misschien iets in de app kunnen betekenen voor jou. Laat me vooral weten hoe dat gegaan is!
Reputatie 5
Badge +9
Dat is echt flink balen! Als ik het goed begrijp werkt jouw internet (zonder WiFi) dus wel? Je kan alle andere apps die internet vragen wel gebruiken, maar bij Pokemon Go werkt het niet?
Yes, alles werkt, kan zelfs filmpjes kijken met YouTube. Het probleem ligt in ieder geval niet bij de app, want op alle andere telefoons doet ie t wel (ook de telefoon die ik heb, mijn vriend heeft dezelfde maar internet van tele-2, daar werkt het wel)
Reputatie 5
Badge +9
Heb je de app al eens opnieuw gedownload?
Meerdere keren..😅
Reputatie 5
Badge +9
Hi @schillemansfloor! Heb je in jouw instellingen Pokemon Go wel toestemming gegeven om mobiele gegevens te gebruiken. Wanneer je hem thuis op WiFi opstart, werkt het dan wel?
Hi! @Romy dat heb ik inderdaad gedaan, plus de unrestricted data usage bij data saver. Op wifi werkt ie inderdaad wel.
Ik heb meerdere oplossingen geprobeerd, zoals het aanmaken van een nieuwe APN en veranderen van de APN protocol, zonder succes.

Reageer