Beantwoord

slechte/geen dekking werkplek

• 10 januari 2018
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

ondanks eerdere klacht over slechte/geen dekking op mijn werkplek en de aanpassing die is gedaan door Ben, blijft het probleem helaas bestaan. Ik heb nagenoeg geen/nooit 4G op mijn werkplek en als men mij belt, hoort men mij in telegramstijl. Bij mijn vorige aanbieder bestond dit probleem niet. Helaas is de als best geteste dekking van Nederland (dus) niet van kracht in deze contreien. De klantenservice heeft ook geen relaas kunnen bieden. Ik moest maar een dekkingsklacht indienen (bij dezen).
icon

Beste antwoord door Rox 10 januari 2018, 15:30

He gatsie coskunuzuner! Wat onwijs balen dat jij op je werkplek geen optimale dekking hebt, dat is natuurlijk niet leuk en ik kan me goed voorstellen dat jij hierdoor liever overstapt naar een aanbieder die jou wel de juiste dekking kan bieden. Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik doorlopen. In de laatste stap wordt uitgelegd hoe je een melding kunt maken bij de technische dienst. Zij kunnen hiermee aan de slag gaan en als Ben inderdaad niet optimale dekking kan bieden zal jouw contract ontbonden worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
He gatsie coskunuzuner! Wat onwijs balen dat jij op je werkplek geen optimale dekking hebt, dat is natuurlijk niet leuk en ik kan me goed voorstellen dat jij hierdoor liever overstapt naar een aanbieder die jou wel de juiste dekking kan bieden. Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik doorlopen. In de laatste stap wordt uitgelegd hoe je een melding kunt maken bij de technische dienst. Zij kunnen hiermee aan de slag gaan en als Ben inderdaad niet optimale dekking kan bieden zal jouw contract ontbonden worden.
Al de hierboven omschreven standaardprocedures heb ik diverse keren doorlopen daar mijn probleem nu inmiddels vier weken lang aanhoudt. Het lukt mij maar niet om via allerlei standaardlinks en -verwijzingen op de Ben-site een klacht in te dienen aangaande de dekking van Ben. De medewerker van de klantenservice refereert via de telefoon weer naar de site daar zij verder niets kan betekenen. Ik ben al vier weken niet te bereiken op mijn werk en nog steeds geen echte reactie van Ben.
Reputatie 7
Badge +7
Een dekkingsklacht kan echt alleen worden ingediend via de dekkingskaart . Ik zie dat het eerdere onderzoek heeft uitgewezen dat de dekking op de door jouw opgegeven locatie goed is, er ontbraken alleen internet instellingen op jouw simkaart. Deze heeft mijn collega voor je toegevoegd. Ik kan handmatig geen dekkingsklacht voor je doorzetten, dit kan echt alleen via de website.

Ik zie in het systeem dat jij een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, jij zou dus,als jij echt zoveel problemen ondervind met de dekking kunnen overstappen naar een aanbieder die jou wel de juiste dekking biedt ( let op dat T-Mobile, Simpel, Tele-2 en Ben allemaal gebruik maken van hetzelfde netwerk), dit kan door nummerbehoud aan te vragen bij de nieuwe aanbieder.

Reageer