Beantwoord

Sommige nummers kunnen mij niet bellen

  • 1 August 2020
  • 2 reacties
  • 823 keer bekeken

Ik ben inmiddels jarenlang klant bij Ben en heb nooit eerder problemen ervaren met de bereikbaarheid van mijn nummer, maar kort geleden kwam ik erachter dat sommige nummers mij niet kunnen bereiken. 

Zo ben ik gebeld door het ziekenhuis, een anoniem nummer en de provider is voor mij onbekend, maar die moesten een alternatief nummer bellen om mij te bereiken omdat mijn mobiele nummer niet leek te bestaan (ze hebben wel het goede nummer, eerder werkte het prima). Juist in deze situatie is dit natuurlijk erg vervelend. Ik weet niet of er andere nummers zijn die me niet kunnen bellen. 

Mijn telefoon staat niet in de Niet Storen stand, en ik heb ook geen apps die ik gebruik om nummers te blokkeren. Ook geeft de dekkingskaart aan dat er geen storingen zijn en dat ik dus wel bereikbaar zou moeten zijn.

Wat zou hier het probleem kunnen zijn en hoe los ik het op?

icon

Beste antwoord door Romy 13 August 2020, 11:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Elli, ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Elli, jeetje dat is echt onhandig. Fijn dat je erachter bent gekomen, maar dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Kun je eens kijken of jouw simkaart dezelfde kuren vertoont in een ander toestel?

Reageer