Beantwoord

SSL-fout geen internet

• 20 januari 2018
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik kan geen gebruik maken van mijn internet op mijn iPhone.. Er is een SSL-fout opgetreden waardoor er geen veilige internetverbinding gemaakt kan worden.. Weet niet wat het is maar wil er graag heel snel van af.. Een uur voor de melding kon ik nog alles doen en ik heb geen instellingen veranderd of zo.. Kreeg vlak daarvoor wel een app dat mijn MB’s op waren maar ik heb er nog 670 op staan.. Beetje vreemd allemaal.. Dit is al de tweede keer binnen 4 maanden dat ik via Ben niet kan internetten en ik baal er enorm van.. Het zou fijn zijn als iemand mij hiermee kan helpen..
icon

Beste antwoord door Rox 22 januari 2018, 08:58

Jeetje Luna1, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! Jij moet natuurlijk overal kunnen rekenen op jouw mobiele internet! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jouw internet niet werkt omdat jouw data bundel op is en de MB pauze actief is geworden, vandaar ook het 100% smsje op 20 januari. Om weer te kunnen internetten kun je een MB extra bundel aanzetten voor de rest van de maand. Zo kun je buiten de wifi om toch blijven door internetten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jeetje Luna1, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! Jij moet natuurlijk overal kunnen rekenen op jouw mobiele internet! Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jouw internet niet werkt omdat jouw data bundel op is en de MB pauze actief is geworden, vandaar ook het 100% smsje op 20 januari. Om weer te kunnen internetten kun je een MB extra bundel aanzetten voor de rest van de maand. Zo kun je buiten de wifi om toch blijven door internetten!
Het is gewoon waardeloos dat jullie app niet goed werkt en niet het juiste mb verbruik weergeeft.. Vorige week na het ontvangen van jullie app waarin stond dat ik 80% verbruikt had heb ik geen extra mb’s verbruikt.. En toch zit ik ineens zonder terwijl die overgebleven 200 mb’s genoeg hadden moeten zijn voor de rest van de maand want ik verbruik er meestal maar 300 per maand.. BEN niet blij...
Reputatie 7
Badge +7
Ik snap heel goed dat je hier van baalt Luna1, heb je toen ook geprobeerd om te belstatus handmatig te verversen? Ik kan niet inzien waar jouw data aan op gaat omdat Ben dit niet mag registreren, wel kun je dit gelukkig in je toestel zelf achterhalen. Hoe dit precies werkt lees je hier.
Heb geen idee hoe ik de belstatus handmatig moet verversen.. Ik heb jullie app en ga er van uit dat die normaal gesproken de juiste weergave geeft van de gebruikte data en dat dat dus niet nodig is.. Ik hou niet van verassingen en BEN dus niet blij.. Heb wel even gebeld en gekeken naar jullie tips en nog wat extra dingetjes dicht gezet maar heb sowieso al bijna alles uit/dicht staan om mijn mb verbruik zo laag mogelijk te houden.. Normaal gesproken verbruik ik ongeveer 300 van de 1000mb dat dit allemaal op is met nog twee weken te gaan vind ik dus een beetje vreemd en is echt niet fijn..
Reputatie 7
Badge +7
Ik snap je frustratie helemaal Luna1, het verbruik dat door jouw simkaart wordt geregistreerd is wat door jouw toestel is waargenomen, vandaar dat ik de link mee stuurde over het achterhalen van je dataverbruik in je telefoon.

De belstatus in de Ben app kun je gemakkelijk verversen door het scherm van boven naar beneden te trekken:

Reageer