Beantwoord

Waarom kan ik geen betaalde servicenummers bellen?

• 23 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 195 keer bekeken

Hallo,

Ik ben al langer dan een jaar klant van Ben. Ik wou een nummer bellen van een spelprogramma maar kreeg te horen dat het nummer niet toegankelijk is. Waarom is dat? Ik heb geen betaalachterstand, dus ik snap het niet. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Alvast bedankt

Groet Rob
icon

Beste antwoord door Jill 24 augustus 2018, 11:28

Hi Rob, ik wil je natuurlijk geen mooie prijs ontnemen. Ik zag dat er nog een blokkade opstond. Ik heb deze verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je bellen naar betaalde telefoonnummers.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Kijk, dat is goed nieuws! Graag gedaan en geniet van je weekend 😃
Hallo Wietske,

Het is gelukt hoor. Ik ik weer prijsvragen bellen. Wel mijn tegoed in de gaten houden natuurlijk.
In ieder geval, bedankt en een goed weekend.

Groet Rob
Reputatie 5
Badge +12
Aha, op het netwerk stond er inderdaad iets nog niet helemaal goed! Ik heb dit voor je aangepast. Zou je je toestel nog eens willen herstarten? Dan is de blokkade nu echt verwijderd 😉
Ik mijn telefoon opnieuw opgestart, maar ik kon het 0909 nummer nog steeds niet bellen. 🤔
Zouden jullie hier nog eens naar kunnen kijken?
Alvast bedankt👍

Groet Rob
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem! Succes haha 😃
Dank je wel Jill. Wist niet dat er nog een blokkade op zat. Maar dan kan ik nu in ieder geval meespelen. Haha
Reputatie 5
Badge +7
Hi Rob, ik wil je natuurlijk geen mooie prijs ontnemen. Ik zag dat er nog een blokkade opstond. Ik heb deze verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je bellen naar betaalde telefoonnummers.

Reageer