Wat te doen als je geen bereik of slechte dekking hebt?

  • 27 May 2016
  • 91 reacties
  • 44403 keer bekeken


Toon eerste bericht

91 reacties

Nee, dat weet ik niet.
Fijn, dank je wel. We hopen het beste!
Reputatie 4
Badge +4
Paul, als je niet op Wifi zit kun je dan niet door anderen worden bereikt qua bellen en/of sms ? Bedoel je dat?

(En/of)

Je komt niet op het netwerk van Ben, bellen sms is onmogelijk? Bedoel je dat
Ik heb alleen thuis bereik. op het moment dat ik de deur uitga, is het afgelopen. Gekoppeld aan mn WIFI thuis? Aan/uitzetten helpt niet. Simkaart opnieuw erin doen ook niet.
Hoi Jolijn, dat is de Motorola Moto G!
Net gedaan. Ga nu de deur uit! Laat je weten of het heeft gewerkt.. Bedankt iig
Helaas... Probleem blijft aanhouden. Nog andere suggesties? Het rare is dat als ik op Wifi zit, dan connect ik wel met Ben netwerk. Of is dat niet raar?

Ik weet nu niet of we het over hetzelfde hebben 🙂 Maar kan Wifi het Ben netwerk beinvloeden?

Mijn Wifi is niet het probleem. Ik kom niet op het netwerk van Ben. Met als gevolg dat wanneer ik niet op Wifi zit (uitzet), niet bereikbaar ben.

Vandaar het uitroepteken in mijn printscreen bij Ben NL?
Het gekke is dat wanneer ik mijn Wifi aanzet, en inlog op een netwerk, dat het uitroepteken bij het Ben Symbool ook verdwijnt.

Als ik een mobiele provider wil kiezen, staat Ben er ook niet tussen. Wel Tmobile, NL KPN, 204 02 en Vodafone...

Nou jij weer 😉
Hoi Paul, ik begrijp hieruit dat jij niet kan kiezen uit Ben bij je providers. Bij de link die ik eerder heb gestuurd wordt aangegeven hoe je zelf een toegangspunt kan maken. Daardoor zou je Ben moeten kunnen selecteren. Heb je dit al geprobeerd?

Ja, maar ik zie het niet terug?

Paul, als je niet op Wifi zit kun je dan niet door anderen worden bereikt qua bellen en/of sms ? Bedoel je dat?

(En/of)

Je komt niet op het netwerk van Ben, bellen sms is onmogelijk? Bedoel je dat


En/of. Beide is van toepassing
Ik heb helemaal geen internet dekking in duitsland. Automatisch pakt hij deutsche telecom. Geen internet. Pas ik handmatig aan naar e-plus, nog steeds niet.
Moet mijn sim aangepast worden?
hallo,
Ervaar de laaste 1,5 week regelmatig storing, dan ben ik niet bereikbaar en kan dus ook zelf niet bellen ook doet het mobiele netwerk het momenteel meer niet dan wel (zie mijn verbuikersgegevens), erg irritant dus besloot maar eens een berichtje te sturen. Tel is Huawei, nog geen jaar in gebruik, herhaaldelijk aan/uit gezet, mag niet baten! Hoor het graag.
Groet, Edith Brusik
Ik betaal voor 1000mb internet maar ik krijg het niet omdat ik nooit bereik heb dus eigenlijk wordt er geld van mij gestolen want ik betaal voor 1000mb maar ik kan niks gebruiken door het super slechte bereik ?
Ik heb sinds 28 april een abonnement. Helaas is het bereik bij mij thuis heel slecht. Tijdens de gesprekken valt iedere keer het geluid weg, zowel bij mij als bij degene aan de andere kant. Mijn telefoon geeft ook maar 1 stipje aan bij bereik. Ik woon op de zevende etage, ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Hiervoor had ik een abonnement bij Telfort en toen had ik daar geen last van. Ik hoop dat er een oplossing voor is, telefoneren is haast onmogelijk.
Goedemorgen,

Afgelopen zaterdag was ik in Rotterdam de hele dag niet bereikbaar via whatsapp of andere
sociale media, behalve als ik bij een gratis wifi netwerk was ingelogd.
Mijn 2G/3G/4G bundel was niet beschikbaar...hoe kan dit? Normaal als er geen wifi beschikbaar is, springt hij toch automatisch naar deze bundel?

Ik hoor het graag, Margret
Ik heb sinds een aantal weken problemen met mijn bereik. Eerst geen bereik op vakantie in Spanje (nadat ik de eerste paar dagen wel bereik had). Op de terugweg en weer thuis wisselend wel en geen bereik, maar sinds gisteren helemaal niets meer. Ik heb de telefoon aan en uit gezet, simkaart opnieuw geplaatst, kruistest gedaan (mijn simkaart werkt wel op een andere telefoon, maar andere simkaart niet op mijn telefoon), en de fabrieksinstellingen terug gezet. Helpt allemaal niets, dus ligt het volgens mij aan de telefoon zelf (Sony Xperia M4 aqua). Wat moet ik / jullie hier aan doen?
In dit geval kun je het beste je toestel aanmelden ter reparatie. Hoe dat werkt lees je hier.[/quote]

Na de (snelle) reparatie van mijn toestel heb ik hem bijna 2 weken weer normaal kunnen gebruiken, maar nu treedt hetzelfde probleem weer op. Geen bereik, terwijl de simkaart in een ander toestel wel gewoon werkt. Ik wil mijn toestel best nog een keer opsturen, maar ga daar geen verzendkosten meer voor betalen. Hoe gaan jullie me helpen?

Reageer