Beantwoord

10GB niet beschikbaar bij een wijziging?

• 17 January 2018
  • 4 reacties
  • 351 keer bekeken

Als ik op mijn ben inlog. en mijn huidige abonnement wil wijzigen, dan krijg ik als grootste databundel 5gb te zien

Als ik echter een een nieuw sim only abonnement kies, dan is er opeens een 10gb optie beschikbaar.

Waarom kan ik bij het wijzigen van mijn huidige abonnement niet voor deze 10gb optie kiezen?

en nog een kleinere vraag, waarom is van de 10gb
icon

Beste antwoord door Angelique 18 January 2018, 08:40

Bekijk origineel

4 reacties

Oja, iets te vroeg op enter geduwd.

De kleinere vraag was, waarom er van de 10gb databundel, maar 6500gb beschikbaar is in de EU? 10GB is toch 10GB?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Gebruikersnaam, goede vragen! De 10GB bundel is alleen beschikbaar in combinatie met een verlenging. Je kunt hiervoor contact opnemen met mijn collega's via de verkooplijn. Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8 op werkdagen tot 20:00 uur in de avond. Op dit moment heb jij een maandelijks Sim Only abonnement. Met dit abonnement kun je alle kanten op, zo ook verlengen!

Momenteel zie ik dat jij een databundel hebt voor 5GB en hier (pas) 515 MB van hebt verbruikt. Heb je een specifieke reden dat jij je bundel zou willen verhogen? Het zou namelijk zonde zijn als je meer moet betalen voor iets wat je niet nodig hebt!

De reden dat je 'maar' 6500 MB van de 10000MB mag gebruiken in het buitenland heeft te maken met de EU regelgeving. Zij hebben bepaald dat je per 13 juni 2017 je telefoonabonnement ook in de EU mag gebruiken. Voor jou is dit verbruik in de EU vanaf 13 juni 2017 gratis, Ben moet hier voor betalen aan de netwerkaanbieder in het buitenland. Om hier balans in aan te brengen heeft de EU bepaald dat er een limiet mag worden gezet op de hoeveelheid minuten en MB’s die je per maand in de EU mag gebruiken. Die limiet wordt bepaald aan de hand van het maandbedrag van het abonnement.
Hoi Gebruikersnaam, goede vragen! De 10GB bundel is alleen beschikbaar in combinatie met een verlenging. Je kunt hiervoor contact opnemen met mijn collega's via de verkooplijn. Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8 op werkdagen tot 20:00 uur in de avond. Op dit moment heb jij een maandelijks Sim Only abonnement. Met dit abonnement kun je alle kanten op, zo ook verlengen!

Momenteel zie ik dat jij een databundel hebt voor 5GB en hier (pas) 515 MB van hebt verbruikt. Heb je een specifieke reden dat jij je bundel zou willen verhogen? Het zou namelijk zonde zijn als je meer moet betalen voor iets wat je niet nodig hebt!

De reden dat je 'maar' 6500 MB van de 10000MB mag gebruiken in het buitenland heeft te maken met de EU regelgeving. Zij hebben bepaald dat je per 13 juni 2017 je telefoonabonnement ook in de EU mag gebruiken. Voor jou is dit verbruik in de EU vanaf 13 juni 2017 gratis, Ben moet hier voor betalen aan de netwerkaanbieder in het buitenland. Om hier balans in aan te brengen heeft de EU bepaald dat er een limiet mag worden gezet op de hoeveelheid minuten en MB’s die je per maand in de EU mag gebruiken. Die limiet wordt bepaald aan de hand van het maandbedrag van het abonnement.

Hoi Angelique,

Bedankt voor je antwoord.
De reden dat ik graag een grotere databundel wil is omdat ik met navigeren op de motor ook gebruik maak van livetimeverkeers updates en dergelijke, in mijn eerdere ervaring op vakantie betekend dit dat het dataverbruik dan erg hard gaat.

en trouwens, ik zie dat als ik mijn abo nu verleng dat ik zelfs 50cent goedkoper uit ben per maand.. dikke gainz yo.

MBT tot het huidige verbruik; ik zit momenteel thuis na een operatie dus dan zit ik voornamelijk op wifi ja.

De uitleg voor de buitenland beperking mbt de data is duidelijk, bedankt.

Groetjes,

Gebruikersnaam
Reputatie 6
Badge +8
Ah, begrijpelijk dat je daar de nodige data voor nodig hebt! Je wilt natuurlijk niet opeens zonder internet komen te staan in the middle of nowhere! Ik wens je veel beterschap met het herstellen van je operatie en dat je maar weer snel op de motor mag gaan touren! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wens je een hele prettige dag toe.

Reageer