Abbonement 2 jaar terugdraaien

• 31 mei 2018
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik wilde laatst mijn abbonement wijzigen naar een abbonement met iets meer mb,s onbewust heb ik daarbij een 2 jarig abbomement afgesloten waardoor ik mijn abbomement niet meer omlaag kan doen wat ik in de winter wel is deed als ik veel binnenzit ik vind dit zeer jammer en ben ook ontevreden dat hier slecht voor gewaarschuwd word en de paginas van verlengen en wijzegen bijna iedentiek zijn is er geen mogelijk heid om mijn 2 jarige aanvraag terug te draaienđŸ˜©

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jesseben, ik kan begrijpen dat je hier van baalt. Zeker als je de MB's in de winter maanden niet zoveel verbruikt. Als je de verlenging korter dan 15 dagen geleden hebt gedaan dan kan ik hem nog voor je annuleren. Mocht dit het geval zijn stuur mij dan even een privébericht met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer. Je kunt hier een privébericht sturen.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jesseben, bedankt voor het sturen van je privégegevens. Ik zie inderdaad dat de 15 dagen zijn verstreken. Ik ga kijken of er een uitzondering gemaakt kan worden. Zodra ik meer informatie voor je heb zul je van ons een e-mail krijgen.

Reageer