Beantwoord

Abonnement verlengen

• 7 juli 2018
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Ik had laatst een gesprek over dat je een abonnement met een toestel kan verlengen als je al een Sim-only abonnement heb. Ook is het van MediaMarkt en is je abonnement nog niet afgelopen. Ik dus een toestel bestellen. Ben ik die dag naar de MediaMarkt gegaan. Is het niet geaccepteerd door Ben. Zonder dat ik daar er geen reden voor heb gekregen en dat ik een mail daarover zou krijgen. Heb ik niet gekregen en ik vraag me af waarom het is geweigerd. Zou ik graag daar meer informatie kunnen krijgen
icon

Beste antwoord door Jill 9 juli 2018, 09:52

Hi Rahmaaa.x, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten waarom de bestelling is afgewezen. Ik zie dat de bestelling niet geaccepteerd is doordat jouw abonnement nog niet verlengbaar is. Je kunt een bestelling plaatsen 3 maanden voor de einddatum van het contract.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Rahmaaa.x, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten waarom de bestelling is afgewezen. Ik zie dat de bestelling niet geaccepteerd is doordat jouw abonnement nog niet verlengbaar is. Je kunt een bestelling plaatsen 3 maanden voor de einddatum van het contract.

Reageer