Beantwoord

Abonnement verlengen

  • 10 juli 2018
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Op 1 augustus 2018 loopt mijn abonnement af. Nu wil ik een nieuw abonnement met toestel. Krijg ik dan extra korting omdat ik al klant ben?

Vr. groet,
Marijke Hoogendijk
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 13:22

Hoi Marijke,

leuk dat je overweegt om jouw abonnement bij ons te verlengen! Wist je dat dat nu al kan? Verlengen kan namelijk al 90 dagen voor afloop van het huidige abonnement.

Bij ons is iedereen gelijk, dus zowel bestaande als nieuwe klanten. Daarom kan iedereen profiteren van onze scherpe tarieven, te vinden op www.ben.nl/telefoons en www.ben.nl/sim-only.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Marijke,

leuk dat je overweegt om jouw abonnement bij ons te verlengen! Wist je dat dat nu al kan? Verlengen kan namelijk al 90 dagen voor afloop van het huidige abonnement.

Bij ons is iedereen gelijk, dus zowel bestaande als nieuwe klanten. Daarom kan iedereen profiteren van onze scherpe tarieven, te vinden op www.ben.nl/telefoons en www.ben.nl/sim-only.

Reageer