Beantwoord

CJP 20% data bonus, kan dit op een bestaand abonnement?

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 326 keer bekeken

Ik heb nu al een lange tijd een sim only abbonnement bij Ben en ik kom er net achter dat ik met mijn CJP-pas extra data krijg in mijn bundel. Hoe kan ik dit 'activeren'als ik al een bundel heb?
icon

Beste antwoord door Rox 5 september 2017, 10:57

Jazeker tijndegroodt! Ook bestaande Ben klanten kunnen profiteren van het CJP voordeel! Je kunt hier van gebruik maken door via de CJP website te verlegen naar een contact met CJP voordeel!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jazeker tijndegroodt! Ook bestaande Ben klanten kunnen profiteren van het CJP voordeel! Je kunt hier van gebruik maken door via de CJP website te verlegen naar een contact met CJP voordeel!
Ik zie alleen dat ik dat kan doen als ik mijn bestaande abonnement zou verlengen, maar dat kan op dit moment niet. Ik heb in mei 2017 mijn Ben abonnement verlengd en had toen (en nu nog) een CJP pas. Ik kom er nu achter dat er een mooie korting is met CJP. Hoe kan ik die korting activeren op mijn huidige bundel die nog t/m mei 2019 loopt??
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Anna, de actie is helaas niet toe te voegen op een lopend abonnement. De actie is alleen aan te vragen bij een verlenging of een nieuw abonnement.

Reageer