Beantwoord

fout bij verlengen

• 24 juni 2018
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi Ben,

Een aantal dagen geleden wilde ik mijn abonnement verlengen (daar kwam ik al voor in aanmerking). Een paar minuten nadat ik alle bevestigingen binnen had gekregen, zag ik ineens dat ik nog voor studentenkorting in aanmerking kwam. Via de klantenservice (gebeld) is mijn eerste verlenging geannuleerd en 24u daarna zou ik een nieuw abonnement met studentenkorting kunnen aansluiten. Vanochtend heb ik dat geprobeerd, maar toen kreeg ik ineens een mail dat mijn aanvraag niet geaccepteerd kon worden omdat er al een aanvraag tot verlenging loopt.
Is er dan iets mis gegaan met de annulering (heb wel een mail gehad dat het geannuleerd was) en wat moet ik nu precies doen?

Groeten, Lieske
icon

Beste antwoord door Wietske 25 juni 2018, 13:46

Onwijs leuk om te lezen dat je bij ons je abonnement wil verlengen Lieske! En nóg mooier als het met de Studentendeal kan natuurlijk 😃 Ik zie inderdaad dat de annulering van jouw vorige abonnement nog niet volledig is verwerkt. Vandaar dat het nu nog niet mogelijk is om een nieuwe verlenging te plaatsen. Ik ga dit doorzetten richting de juiste afdeling zodat jouw eerder geplaatste bestelling alsnog wordt geannuleerd en je een nieuwe kunt plaatsen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Onwijs leuk om te lezen dat je bij ons je abonnement wil verlengen Lieske! En nóg mooier als het met de Studentendeal kan natuurlijk 😃 Ik zie inderdaad dat de annulering van jouw vorige abonnement nog niet volledig is verwerkt. Vandaar dat het nu nog niet mogelijk is om een nieuwe verlenging te plaatsen. Ik ga dit doorzetten richting de juiste afdeling zodat jouw eerder geplaatste bestelling alsnog wordt geannuleerd en je een nieuwe kunt plaatsen. Sorry voor het ongemak!
Hallo Wietske,

Ondertussen heb ik ook al een keer met de klantenservice gebeld (afgelopen maandag). Daaruit kwam voort dat het binnen 2 dagen geregeld zou moeten zijn. Mijn verlenging kwam steeds niet door aangezien deze terug kaatste op een eerder geannuleerde verlenging. Er was afgesproken een "normaal" abonnement te nemen, en dat de korting die ik met de studentendeal had gehad zou ik teruggestort krijgen op mijn rekening. Ook helemaal prima natuurlijk. Ik kan echter in mijn account nog steeds niet zien of de verlenging nu juist is uitgevoerd en er staat nog steeds dat ik voor verlenging in aanmerking kom.
Is het voor jou mogelijk te zien of mijn verlenging nou geregeld is of nog niet?

Groeten, Lieske
Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag Lieske,

Ik zie inderdaad mijn mijn collega, die je telefonisch hebt gesproken, en ik dezelfde melding hebben uitgezet richting de backoffice om de annulering op de juiste manier te verwerken. Het verzoek is nog niet opgepakt waardoor ook de daaropvolgende bestellingen zijn afgeketst. Ik ga er vanuit dat dit alsnog gaat worden opgepakt zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsten.
Hallo Wietske,

Dankjewel voor je snelle reactie. Ik hoop inderdaad ook dat het nog wordt opgepakt. Maar dan vraag ik me wel af wat ik nu precies het beste kan doen. Gewoon afwachten en hopen dat ik op een gegeven moment een mailtje met bevestiging krijg? Of zelf nog iets doen? Dit is voor mij vooral belangrijk aangezien ik over iets meer dan een week op vakantie ga en daarvoor alles geregeld wil hebben.

Groeten, Lieske
Reputatie 5
Badge +12
Aah heerlijk, vakantie! Begrijpelijk dat je voor die tijd wel alles geregeld wil hebben. Je mag morgen even een berichtje sturen zodat we kunnen kijken of het een en ander dan al verwerkt is. Ik kan echter niets beloven.
Hoi Wietske,

Ik snap dat je nog niks kan beloven, maar ik probeer het nu toch eventjes om een berichtje te sturen om te kijken of alles geregeld is? (Gewoon via hier neem ik aan, of is het de bedoeling dat ik een bericht naar iemand anders stuur nog, dat was me niet helemaal duidelijk).

Ik heb net nog even bij m'n huidige abonnement gekeken en kan zien dat er nu wel staat dat m'n abonnement van 1 augustus 2018 tot 2020 loopt (wat denk ik betekent dat het is verlengd), maar de prijs bij het overzicht daaronder klopt niet. Er staat nu dat ik 10 euro per maand kwijt ben, maar dat zou 9,50 moeten zijn. En na overleg aan de telefoon zou ik nog €24,- overgemaakt moeten krijgen aangezien ik door door het studentenabonnement eigenlijk 8,50 zou betalen (aangezien dat studentenabonnement afsluiten niet meer lukte werd in overleg besloten voor het normale abonnement van 9,50 te gaan en die gemiste €24 over te maken), waar ik akkoord mee ben gegaan. Dit kan ik echter nergens terug zien nu.

Groeten, Lieske
Reputatie 5
Badge +7
Hi Lieske, dat snap ik volkomen! Jij wilt natuurlijk wel weten waar je aan toe bent. Momenteel wordt er nog gewerkt om alles voor je in orde te maken. Ik heb helaas nog geen nieuwe informatie voor je. Als je de 24 euro terug krijgt dan is dit niet op de Ik Ben pagina te zien. Je zult dit merken aan het bedrag dat van jouw rekening wordt afgeschreven. Hier wordt dan 24 euro in mindering op gebracht.

Reageer