Beantwoord

Geen bevestigingsmail bij verlengen abonnement

• 27 mei 2018
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Goedemorgen,

Een aantal dagen terug heb ik mijn abonnement verlengt. Hiervoor is echter een bevestiging via de mail vereist. Het probleem is dat ik nooit een bevestigingsmail heb ontvangen. Het is al vaker voorgekomen dat ik erg vaak een om een mail van Ben heb verzocht, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een nieuw wachtwoord, en dat deze maar niet kwam (ook niet in Spam oid). Enig idee wat er speelt?

Alvast bedankt,

Coen
icon

Beste antwoord door Wietske 28 mei 2018, 16:21

Goedemiddag coen.teunisse!

Wat ontzettend leuk dat je bij ons verlengd hebt 😃 Ik snap dat je hiervan wel graag een bevestigingsmail ontvangt. Deze is echter wel verstuurd op 25 mei. Nou is Gmail echt kei- en keigoed in het verstoppen van onze mailtjes. Heb je alledrie de spamfolders al gecontroleerd? Deze mappen zijn alleen in te zien wanneer je op Gmail inlogt op een internetbrowser en niet op de Gmail app. Mocht je de e-mails niet kunnen vinden dan kan ik ze uiteraard alsnog opnieuw naar je sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag coen.teunisse!

Wat ontzettend leuk dat je bij ons verlengd hebt 😃 Ik snap dat je hiervan wel graag een bevestigingsmail ontvangt. Deze is echter wel verstuurd op 25 mei. Nou is Gmail echt kei- en keigoed in het verstoppen van onze mailtjes. Heb je alledrie de spamfolders al gecontroleerd? Deze mappen zijn alleen in te zien wanneer je op Gmail inlogt op een internetbrowser en niet op de Gmail app. Mocht je de e-mails niet kunnen vinden dan kan ik ze uiteraard alsnog opnieuw naar je sturen.

Reageer