Geen bevestigingsmail ontvangen van verlenging abonnement

• 30 mei 2018
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik ben al langer klant bij ben en ik heb vanochtend mijn abonnement verlengd, maar ik heb hiervan nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb de spamfolders al gecheckt. Zou u me verder kunnen helpen?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag sanneuitenbroek,

Superleuk om te lezen dat je je abonnement bij ons verlengd hebt! Wel zo handig wanneer je ook de bevestiging ontvangt natuurlijk 😉 De bevestigingsmail is wel verzonden zie ik. Nou is Gmail echt een steen- en steengoed in het verstoppen van onze mails. Heb je ook de drie spamfolders van Gmail al gecontroleerd? Je vindt ze alleen via de browserversie van Gmail, niet via de app. Mocht je de mail niet kunnen vinden dan kan ik natuurlijk altijd een kopie sturen. Laat het het mij in dat geval even weten!
Zoals ik in mijn berichtje al zei, heb ik inderdaad de spamfolders al gecheckt. Dus zou u de mail nogmaals willen versturen?
Reputatie 5
Badge +12
Maar natuurlijk wil ik dat! Ik heb je zojuist de drie mailtjes opnieuw gestuurd. Wil je mij laten weten of je ze ontvangen hebt?
Ik heb ze ontvangen! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Aahh top! Heeeel veel plezier met je nieuwe Ben abonnement toegewenst, sanneuitenbroek 😃

Reageer