Beantwoord

Geen bevesting na velenging

• 15 juli 2018
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik heb op 26 juni een verlenging van mijn sim-only abonnement gedaan, dit is precies 3 maanden voordat mijn abonnement afloopt. Er was een mooie aanbieding met extra mb's. Ik zou een bevestingsmail krijgen maar tot op heden niks gekregen. Bij mijn gegevens staat nu dat mijn huidige abonnement start op 26 september 2018. Is dit het abonnement wat ik heb verlengd? Want het aantal mb klopt niet met wat ik heb afgesloten.
icon

Beste antwoord door Wietske 16 juli 2018, 12:39

Superleuk dat je bij ons je abonnement verlengd hebt Florian! Ik zie dat dit goed is gegaan en dat het nieuwe abonnement inderdaad ingaat op 27 september. Er zijn wel een aantal e-mails gestuurd naar aanleiding van de gedane verlenging. Ik heb een sterk vermoeden dat deze in de spamfolder van Gmail zijn beland. Gmail heeft er drie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Superleuk dat je bij ons je abonnement verlengd hebt Florian! Ik zie dat dit goed is gegaan en dat het nieuwe abonnement inderdaad ingaat op 27 september. Er zijn wel een aantal e-mails gestuurd naar aanleiding van de gedane verlenging. Ik heb een sterk vermoeden dat deze in de spamfolder van Gmail zijn beland. Gmail heeft er drie.

Reageer