Beantwoord

Geen mail ontvangen na verlenging

  • 9 juli 2018
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Hoi,

Ik heb vorige week donderdag mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel besteld. Echter, heb ik nog geen mail ontvangen of iets. Zou ook niet weten wanneeer de nieuwe telefoon dus binnenkomt. Dit vind ik gek.
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 09:58

Wat enorm leuk dat je opnieuw voor ons kiest voor een abonnement, Koen! Volkomen logisch dat je staat te trappelen om jouw nieuwe telefoon in ontvangst te nemen. Ik heb nagekeken voor je wat er aan de hand is met de bestelling. Door een fout in mijn systeem hebben we je te vroeg de optie gegeven op Ik Ben om te verlengen. Verlengen was daardoor eigenlijk nog niet mogelijk omdat dit minimaal 90 dagen van tevoren kan. Hierdoor is de bestelling afgewezen op 5 juli. Ik ga daarom een verzoek voor je indienen om de gedane bestelling alsnog door te zetten. Veel plezier alvast met jouw nieuwe abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat enorm leuk dat je opnieuw voor ons kiest voor een abonnement, Koen! Volkomen logisch dat je staat te trappelen om jouw nieuwe telefoon in ontvangst te nemen. Ik heb nagekeken voor je wat er aan de hand is met de bestelling. Door een fout in mijn systeem hebben we je te vroeg de optie gegeven op Ik Ben om te verlengen. Verlengen was daardoor eigenlijk nog niet mogelijk omdat dit minimaal 90 dagen van tevoren kan. Hierdoor is de bestelling afgewezen op 5 juli. Ik ga daarom een verzoek voor je indienen om de gedane bestelling alsnog door te zetten. Veel plezier alvast met jouw nieuwe abonnement!

Reageer