Beantwoord

Geen simkaart

  • 17 February 2022
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

ik heb een nieuwe telefoon met een nieuw abonnement die 15-3 in zou gaan maar nu staat er dat mijn telefoon geen service heeft terwijl de nieuwe simkaart er wel in zit

icon

Beste antwoord door Shaira 21 February 2022, 13:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @danielsilver, in je eerste bericht geef je inderdaad aan dat dit 15 Maart overgezet zal worden.

Je zult dus nog even hierop moeten wachten. Zodra je nummer succesvol overgezet is ontvang je bericht en kun je de Ben simkaart gebruiken met je te behouden nummer. 

Ja heb mijn oude nummer inderdaad behouden er stond dat me ouder nummer de 15e werd overgezet naar ben

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag! Wat leuk dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat je geen netwerk hebt. Heb je toevallig bij het bestellen aangegeven dat je nummerbehoud wilt? Dan wordt het abonnement gepauzeerd zodat je dit ook daadwerkelijk kunt aanvragen.

Reageer