Beantwoord

Hoe kan ik mijn sim only omzetten naar een abonnement met toestel

• 8 January 2018
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een sim only abonnement, maar me telefoon is nu gevallen en doet het niet meer. Ik zou graag willen weten wat het kost om (goedkoop) toestel te koppelen aan me abonnement.

Alvast bedankt!

Mvg,
Mariska Ismail
icon

Beste antwoord door Rox 8 January 2018, 12:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mariska! Wat leuk om te zien dat jij al zolang bij Ben blijft en gezellig dat jij nog langer bij ons blijft 😃 Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Omdat jij een maandelijks sim only abonnement hebt kun jij je contract op elk gewenst moment omzetten in een abonnement met een toestel doormiddel van een verlenging. Je kunt hierbij kiezen uit alle telefoons op de Ben website. Jij kunt de verlenging zelf aanvragen via de website als jij bent ingelogd op jouw persoonlijke IkBen pagina. Als jij liever wordt geholpen met het verlengen is dat natuurlijk ook helemaal geen probleem, je kunt hiervoor bellen met de verkoopcollega's op 0800 246 24 68. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 20:00.

Heel veel plezier alvast met je nieuwe telefoon!
Beste Rox,

Bedankt voor je snelle reactie! maar ik vraag me ook af als je een abonnement neemt of je dat een BKR registratie krijgt of dat niet geldt omdat ik al een abonnement heb.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Mariska! #Benervoorjou

Of jij bij het bestellen van een nieuw toestel een BKR registratie ontvangt kun jij zelf bepalen. Een BKR registratie is namelijk alleen verplicht als jij een lening aangaat van meer dan €250. Kies jij een toestel dat minder kost dan €250 of als je er voor kiest om een deel van het toestel aan te betalen waardoor het bedrag wat jij per maand aflost lager is dan €250 zal Ben jou niet aanmelden bij de BKR.

Meer hierover lees je in dit topic.

Reageer