Beantwoord

Hoe lang loopt mijn Ben abonnement nog?

• 7 juni 2017
  • 3 reacties
  • 495 keer bekeken

Beste Ben,

Ik vraag mij af hoe lang het abonnement duurt dat ik genomen heb. Ik vind dit nergens specifiek terug.

Mvg Elaine
icon

Beste antwoord door Rox 9 juni 2017, 14:32

Hoi Elaine21! Vraag je dit voor het telefonnummer dat eindigt op 831? Deze is actief geworden op 02-06-2017 en is een maandelijk abonnement. Dit betekend dat deze geen specifieke einddatum heeft. Je kunt dit abonnement op elk gewenst moment aanpassen, verlengen op opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. #Benflexibel
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Elaine21! Vraag je dit voor het telefonnummer dat eindigt op 831? Deze is actief geworden op 02-06-2017 en is een maandelijk abonnement. Dit betekend dat deze geen specifieke einddatum heeft. Je kunt dit abonnement op elk gewenst moment aanpassen, verlengen op opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. #Benflexibel
Thanks! Ik heb express een maandelijks abonnement gepakt, maar ik kan dit nergens specifiek terug vinden. Dank je wel voor je antwoord. Groetjes Elaine
Reputatie 6
Badge +8
Namens Rox heel erg graag gedaan! Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic sluiten. Alvast een fijn weekend!