Beantwoord

Ik heb een heel nieuw abonnement besteld i.p.v mijn abonnement verlengd

• 16 January 2018
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Hallo iedereen. Ik heb er een beetje een zooitje van gemaakt denk ik en ik kan wat hulp gebruiken. Momenteel heb ik een Samsung telefoon waarop ik een simpel bel en sms abonnement heb bij Ben (Maar dus geen internet.) Die telefoon gebruik ik momenteel nog maar hij begint langzaam steeds slechter te worden. Dus kocht ik een tijdje terug bij ben een nieuwe Huawei P10 Lite inclusief abonnement voor internet,bellen en sms.

Het hele probleem is nummerbehoud.

Ik wou graag mijn oude nummer (Van mijn Samsung) op mijn nieuwe telefoon (Huawei)
Ik had dus een nummerbehoud aangevraagd (Ben stond hier niet in de lijst dus ik selecteerde T mobile want ik dacht simpel "Ben is van Tmobile dus dan selecteer ik die sinds Ben niet in de lijst staat"

Nu blijkt dat het nummerbehoud is afgewezen. Ik heb al twee tot drie keer gebeld en elke keer word mij wat anders vertelt.

- De ene zei stuur de mobiel terug koop hem opnieuw. (Zou veel gedoe zijn en jammer, Weet niet eens of dat nog kan) En zet dan een abonnement op het huidige nummer.

-De ander zei dat ik niets hoef te doen.

-Nieuw nummer activeren die bij de Huawei werd geleverd (Dit wil ik liever niet want dan moet ik mijn werk en alles weer een nieuw nummer toe sturen en dat is een hoop gedoe)

Conclusie: Ik heb geen idee wat ik moet doen, Ik wil gewoon mijn oude Ben nummer op mijn Huawei met het abonnement dat ik erbij kocht.

Ik hoop echt dat dit mogelijk is want ik loop al best lang te wachten en ik heb mijn mobiel nodig voor mijn werk.

Alvast bedankt.

-Marlo.
icon

Beste antwoord door Rox 17 January 2018, 08:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje Marlo! Dat is inderdaad helemaal niet gegaan zoals het zou moeten, als ik het zo lees heb jij niet jouw Ben abonnement verlengd maar een heel nieuw abonnement aangevraagd. Dat is ook de reden dat Ben niet in de nummerbehoud lijst stond, nummerbehoud kan alleen vanaf een andere provider. Binnen Ben is dit niet nodig omdat jij gewoon je Ben abonnement kunt verlengen!

Ik kan jou hier via het forum niet mee verder helpen, om jouw bestaande Ben abonnement te kunnen verlengen moet jouw nieuwe abonnement geannuleerd worden of je kiest ervoor om door te gaan met het nieuwe nummer, dan moet jouw bestaande Ben abonnement opgezegd worden, om dubbele kosten te voorkomen. Dit zijn allebei handelingen die wij via het forum niet uitvoeren. Je kunt in dit geval het beste toch contact opnemen met mijn collega's op de klantenservice, dit kan online via Facebook, Twitter en het contactformulier.