Beantwoord

ik kan niet bellen of internetten.

• 25 juli 2018
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik kan sinds maandagochtend niet meer bellen. Als ik een oproep doe geeft hij binnen 2 seconden gesprek beëindigd aan. Ik heb vandaag een vervangende simkaart gekregen maar het probleem blijft. Ook doet mijn internet het niet... het wordt erg vervelend gezien ik verder geen andere telefoon/vaste telefoonlijn heb.

zondag is mijn verlenging van m’n abonnement ingegaan. Zondag deed alles het nog
icon

Beste antwoord door Jill 26 juli 2018, 09:27

Hi vromansastrid, wat ontzetten onhandig dat je niet kunt bellen en geen gebruik kunt maken van het internet! Ik zie dat je een aantal dagen geleden een melding hebt gemaakt via onze dekkingskaart. Onze technische dienst is momenteel bezig met een onderzoek naar de problemen die jij ervaart. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je op terugkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi vromansastrid, wat ontzetten onhandig dat je niet kunt bellen en geen gebruik kunt maken van het internet! Ik zie dat je een aantal dagen geleden een melding hebt gemaakt via onze dekkingskaart. Onze technische dienst is momenteel bezig met een onderzoek naar de problemen die jij ervaart. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je op terugkomen.
Hallo Ben,

ik begin dit wel heel vervelend te vinden. Inmiddels kan ik al een week niet bellen of internetten! Alle inkomende oproepen zijn onbekend al staan ze in mijn contacten. De nieuwe simkaart heeft niks uitgehaald.

Ik ben volledig afhankelijk van dit abonnement en ben op het punt dat ik ga uitzoeken hoe ik van deze contractverlenging af kan komen. Het is buitensporig dat het niet wordt opgelost
Reputatie 5
Badge +7
Dat snap ik volkomen! Ik zou zelf ook alles behalve blij zijn. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen over het probleem. Sorry voor het ongemak.

Reageer