ik mag mijn abonnement verlengen maar hij wordt afgewezen

• 18 April 2018
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

ik kan vanaf vandaag mijn abonnement verlengen maar toch wordt hij telkens afgewezen

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ohjee Mitta! Dat schiet natuurlijk niet op! Supertof dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven, nu nog zorgen dat het verlengen ook daadwerkelijk gaat lukken! Om je verder te kunnen helpen heb ik wel wat gegevens van je nodig, kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer? Dan duik ik het systeem in en ga ik op onderzoek uit voor je!
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van de gegevens Mitta. Je bent een topper! Via waar heb jij vernomen dat jij je Ben abonnement al kon verlengen? Dit kan namelijk pas vanaf vandaag zie ik! Jouw huidige abonnement loopt tot 19-07-2018 en verlengen kan vanaf 90 dagen voor de einddatum van het contract. Het kan zijn dat de nieuwe verlenging weer wordt afgewezen omdat er nu 2 afgewezen verlengingen in jouw klantkaart staat. Als jij de verlenging weer via een extern verkooppunt doet moeten zij even naar de dealerdesk bellen om dit op te lossen, zij weten wat dit betekend.

Plaats jij de verlenging via onze eigen website of verkooplijn en hij wordt weer afgewezen laat het dan even via hier weten dan kan ik het zelf voor in orde brengen!
oke bedankt voor je hulp. maar kan ik hem nu gewoon nog een keer aanvragen of duurt dat weer even?
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Mitta! #Benervoorjou Je kunt de verlenging vanaf vandaag aanvragen! Als hij wordt afgewezen kun je doen wat ik in mijn vorige bericht hebt uitgelegd 😉 Dan kan het niet misgaan.

Reageer