Beantwoord

ING punten actie - 4g extra snel en wat gebeurt er na afloop abonnement

  • 13 August 2020
  • 7 reacties
  • 997 keer bekeken

Met ING punten is er nu al een tijdje de actie: €10 voor onbeperkt bellen, 5GB + 4G, 24 maanden contract.

Optie voor 4G extra snel is er kennelijk niet. Als ik dit achteraf via bundelwijziging moet toevoegen ben ik dan weer mijn pakketkorting kwijt?

En welke tarief betaal ik voor het abonnement na afloop van de 24 maanden? Loopt het actietarief door?

PS Ben al BEN klant, gaat hier om verlengen, maar voorwaarden lijken hetzelfde dus zou niet uit moeten maken toch.

 

Met vriendelijke groet,

Roland

 

icon

Beste antwoord door Romy 14 August 2020, 14:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @rvdweert! Helaas is er op dit moment nog geen zicht op de oplossing, maar hier wordt aan gewerkt. Onze verkoopafdeling kan in de tussentijd geen bestelling met de ING voucher verwerken, maar eventueel wel een andere aanbieding voor je doen. Nogmaals sorry voor het ongemak!

Is er geen zicht op wanneer dit verholpen is?

Verkoopafdeling kon ook niets betekenen in deze.

Jullie kunnen beter deze actie weghalen of aanpassen bij de ING. Ik heb er voor betaald bij de ING, maar jullie kunnen het niet leveren.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Roland, bedankt voor jouw terugkoppeling en onhandig dat je op deze manier niet kunt verlengen. Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega. Zij zijn op de hoogte van dit probleem, en werken aan een oplossing. Sorry voor dit ongemak en bedankt voor jouw tijd. Mocht het niet snel genoeg opgelost worden wil ik je adviseren even contact te leggen met onze verkoopafdeling. Dan kunnen zij je misschien nog een mooie aanbieding doen.

Nou, zojuist proberen te verlengen. Maar kennelijk heeft Ben het onmogelijk gemaakt om te verlengen met de voucher code. Code verzilveren gaat goed, maar als je dan klikt op verlengen moet je inloggen en daarna wordt je omgeleid naar een of andere actiepagina uit 2019 en kan je niets meer.

Diverse browsers geprobeerd, daar ligt het dus niet aan.

Ben ik de eerste die gebruik maakt van die actie icm verlengen?

Ik zie dit graag snel opgelost, want elke minuut die ik hier aan moet spenderen is het mij niet waard. Dan Ben ik weg zeg maar.

 

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan, mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, stel ze gerust :grin: Veel plezier met afsluiten in ieder geval!

Dankjewel voor de duidelijke taal!

 

Roland

Reputatie 5
Badge +9

Hi Roland, goede vragen die je stelt! Leuk dat je een verlenging overweegt via de ING actie. De actie geldt inderdaad alleen in combinatie met 4G. Mocht je op een later moment 4G extra snel willen toevoegen moet je kiezen voor een bundelwijziging. En hierbij vervallen inderdaad alle huidige pakketkortingen, en maak je gebruik van eventueel een nieuwe actie. Misschien ben je dan nog wel voordeliger uit :)

 

De korting blijft lopen tot je een bundelwijziging doorvoert of wanneer je het abonnement opzegt. Mocht je jouw abonnement dus 5 jaar aanhouden, blijft de korting gewoon doorlopen! En je kunt gewoon verlengen via de actie pagina, dat is geen probleem!

Reageer