Beantwoord

Is de verlenging van mijn abonnement goed gegaan?

• 4 March 2018
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Wil me huidige abonnement verlengen.. Maar moet eerst opgezegd worden.. Kreeg wel. Mail dat hij verlengd. Is mijn vraag nu is hij wel of niet verlengt
icon

Beste antwoord door Rox 5 March 2018, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi jolanda-lina, wat supertof dat jij hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven en je abonnement hebt verlengd 😃 Jij had 2x een topic aangemaakt met dezelfde vraag, dit is in strijd met onze huisregels. Ik heb het andere topic verwijderd om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het ervoor staat met jouw verlenging en zie dat jouw verlenging is afgewezen omdat er een opzegging in het systeem staat voor jouw telefoonnummer. Jij hebt op 21-02 contact gehad om jouw abonnement op te zeggen, zolang er een opzegging in het systeem staat kan jouw abonnement niet verlengd worden. Ik zie dat jij gister ook een email hebt ontvangen waar dit in staat uitgelegd:

Hallo Jolanda,

Bedankt voor je bestelling. Deze is bij mij bekend onder nummer 333949925.
Voordat ik je verzoek tot verlenging kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens, of er geen verzoek voor een opzegging van het abonnement loopt. Ik heb geconstateerd dat dit het geval is. Daarom kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice om het verzoek tot beëindiging van je abonnement te annuleren zodat je deze kunt verlengen bij mij.

Heb je vragen of wil je een wijziging doorgeven, dan kun je contact opnemen met mijn klantenservice.

Ben Klantenservice:
0900-0401 405
van ma t/m vr 8.00 - 17.00 uur

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht jij toch willen verlengen kun jij dus het beste even bellen om de opzegging ongedaan te laten maken.
Heb vandaag verlengd. Met huidige nummer. En telefoon. Zou, bericht. Krijgen. Voor levering toestel. Via Amp. Nog. Steeds niets gehoord
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jolanda, ik zie dat jij ook al wordt verder geholpen door mijn collega's via social media. Ik zal daarom jouw topic afsluiten om de communicatie overzichtelijk te houden.