Beantwoord

Kan ik een verlenging via Ben aanvragen terwijl de vorige is aangevraagd bij GSMWEB?

• 25 januari 2018
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb via GSMWEB.NL een abonnement van 2 jaar bij BEN afgesloten. Die loopt bijna af en wil ik nu verlengen. Ik krijg een email van GSMWEB dat ik via hun mijn abonnement moet verlengen: "dan behoudt u uw simkaart en mobiele nummer". Betekent dat als ik rechtstreeks bij BEN mijn abonnement verleng, dat ik dan mijn nummer niet behoud?
icon

Beste antwoord door Angelique 26 januari 2018, 09:12

Hoi Marco, leuk dat je deze vraag op het forum stelt. Of je nu via GSMWEB.nl of via Ben.nl je abonnement wilt verlengen bij ons, in beide gevallen blijf jij je eigen nummer behouden. Je hoeft namelijk niet per se je abonnement te verlengen via GSMWEB, dan mag ook gewoon via de Ben website, of telefonisch via onze verkoopafdeling. Drie maanden voor de einddatum van je huidige contract is het mogelijk om bij ons een verlenging aan te vragen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Je kan bij gsm toch opzeggen en bij BEN dan iets nieuws afsluten met nummerbehoud!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marco, leuk dat je deze vraag op het forum stelt. Of je nu via GSMWEB.nl of via Ben.nl je abonnement wilt verlengen bij ons, in beide gevallen blijf jij je eigen nummer behouden. Je hoeft namelijk niet per se je abonnement te verlengen via GSMWEB, dan mag ook gewoon via de Ben website, of telefonisch via onze verkoopafdeling. Drie maanden voor de einddatum van je huidige contract is het mogelijk om bij ons een verlenging aan te vragen 🙂
Angelique, bedankt voor de heldere uitleg.
Reputatie 6
Badge +8
Heel erg graag gedaan, Marco. Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust. Alvast een fijn weekend!

Reageer