Beantwoord

Kan ik een vroegtijdige verlenging aanvragen via Belsimpel?

• 31 december 2017
  • 1 reactie
  • 189 keer bekeken

Ik zou graag vroegtijdige verlenging willeni.c.m mobiele telefoon .heb nu simonly abonnement.nou was ik bij ben op site aan kijken welke telefoons jullie hebben.maar helaas die ik wou staat niet op de site .ben gaan googlen en kwam bij Belsimpel terecht telefoon plus BEN abonnement.en goedkoper.kan ik ook via hun dan telefoon met Ben abonnement verlengen??
icon

Beste antwoord door Angelique 2 januari 2018, 11:45

Hoi Blondine5, leuk dat je gebruik zou willen maken van de mogelijkheid om je abonnement vroegtijdig te verlengen! Een vroegtijdige verlening bieden wij alleen zelf aan via de Ben website. Helaas is het niet mogelijk om je abonnement vroegtijdig te verlengen via een andere (online) winkel zoals Belsimpel. Voor meer informatie over een vroegtijdige verlenging kun je hier terecht.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Blondine5, leuk dat je gebruik zou willen maken van de mogelijkheid om je abonnement vroegtijdig te verlengen! Een vroegtijdige verlening bieden wij alleen zelf aan via de Ben website. Helaas is het niet mogelijk om je abonnement vroegtijdig te verlengen via een andere (online) winkel zoals Belsimpel. Voor meer informatie over een vroegtijdige verlenging kun je hier terecht.

Reageer