Beantwoord

komend abonnement wijzigen

  • 21 February 2022
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kon vanaf 13 januari mijn komende abonnement voor mei verlengen. Ik heb dit via Ben gedaan en heb gekozen voor een simonly abonnement. Nu ben ik via belsimpel een aanbieding tegengekomen waarbij mijn abonnement verlengd kon worden + een nieuw toestel, dit heb ik aangevraagd maar omdat ik dus al via Ben heb laten verlengen kan ik nu niet bij belsimpel het abonnement laten verlengen. Nu zou ik dus graag de aanvraag van Ben willen annuleren zodat ik via belsimpel alsnog via de aanbieding kan abonneren (ook een Ben abonnement, met nummerbehoud dus).

Voor de duidelijkheid; het abonnement gaat dus ook pas in mei in, dus in principe is er nog veel ruimte om te switchen.

 

Kan iemand mij helpen?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Shaira 21 February 2022, 16:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @s.stijnenbosch, bedankt voor het openen van dit topic.

Als ik je vraag goed begrijp zou je de verlenging van jouw sim only abonnement willen annuleren. Je hebt hier vanwege de wet verkoop op afstand 15 dagen de tijd voor. Dit termijn is van wat ik hierboven lees al verstreken. Het is dan ook niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. Neem even contact op met mijn klantenservice om samen te kijken naar de mogelijkheden in de toekomst. 

Reageer