Beantwoord

Mag wel verlengen maar wordt afgewezen?

• 22 March 2018
  • 4 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb gisteren een abonnementsverlenging aangevraagd i.c.m. een nieuw toestel. Dit is echter afgewezen omdat ik niet zou mogen verlengen, terwijl duidelijk staat aangegeven dat het wel mag.

Vervelend.
icon

Beste antwoord door Rox 22 March 2018, 12:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi martinteg! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig bij ons te blijven 😃 Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om je abonnement te verlengen. Ik moet je alleen om nog een heeeeel klein beetje geduld vragen. Je kunt je Ben abonnement namelijk vanaf 90 dagen voor de einddatum verlengen en jouw contract loopt nog 91 dagen. Jij kunt dus vanaf morgen de verlenging aanvragen 😉
Ja, supertof. Ik ben gewoon goed bij mijn verstand en niet 12 en zou het dan ook fijn vinden als jullie met dat gegeven in het achterhoofd in de communicatie rekening houden. Of ik behoor niet tot jullie doelgroep, dat kan ook natuurlijk.

Waarom staat (stond) er dan in jullie systeem (onder abonnement/verlengen) 21 maart als eerste verlengdatum?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi martinteg, jammer om te lezen dat jij je aangevallen voelt door onze manier van communiceren op het forum. Dat is natuurlijk absoluut niet wat willen bereiken. Bij Ben is iedereen onze doelgroep, wij zijn er voor iedereen! Ik zie bij mij in het systeem staan 'dagen tot einddatum: 91 dagen' als ik bij jouw contract kijk zie ik dat deze op 22-06-2016 van start is gegaan, wat betekend dat jij vanaf 23-03 kan verlengen. Kun jij een screenshot sturen van waar jij 21 maart als verlengdatum ziet staan? Dan kan ik hier intern een melding van maken.
Aangevallen is denk ik niet het juiste woord. Mensen niet op infantiele wijze te woord staan is voldoende.

Verder kan ik geen screenshot meer maken van iets dat er tot gisteren stond. Sinds gisteren staat er (nog steeds) dat ik kan verlengen, daarvoor dat het vanaf 21 maart (gisteren!) kan. Dus misschien is het inderdaad handig te controleren of jullie systemen onderling wel dezelfde data hanteren.

Het probleem is verder voor mij opgelost, ik zie dat het toestel ook niet meer op korte termijn leverbaar is terwijl tijdens de bestelling gisteren de leverdatum de 23e zou zijn. Ik laat mijn contract wel aflopen en bestel het toestel alvast elders.

Toch bedankt voor de support.

Reageer