Minder MB bij verlening

• 6 februari 2018
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Hoi,

Ik heb mijn nieuwe telefoon vandaag gekregen, ik heb een abonnement met telefoon afgesloten met minder MB's.

Als ik nu inlog op mijn Ben zie ik mijn nieuwe contract/bundel, daar staat dat ik mijn data bijna allemaal verbruikt heb. Dat lijkt niet te kloppen omdat deze vandaag pas ingaat toch?

Mijn oude sim only bundel kan ik niet meer terug vinden. Ben ik dit nu kwijt? Want ik had hier nog ruim MB's en belminuten opstaan voor deze maand.

Ik hoor graag van je, groeten Jeroen

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jeroen! Wat tof om te lezen dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven 😃 Bevalt de nieuwe telefoon? Jouw verlenging en daarbij jouw nieuwe bundels zijn vandaag van start gegaan, hierdoor maak jij nu gebruik van 100 belminuten en 2500MB zoals jij dat besteld hebt. Het verbruik wat jij ziet staan op IkBen is het verbruik wat is gemeten vanaf 1 februari, zoals je dat van Ben gewend bent. Jouw oude abonnement is komen te vervallen, dit heeft mijn collega Angelique ook uitgelegd in dit topic zie ik.
Hey Rox,

Dan gaat er iets mis, want het verbruik hoort tot vandaag van mijn oude abonnement te gaan en niet van mijn nieuwe toch?
Reputatie 7
Badge +7
Je verbruik wordt over de hele maand gemeten Jeroen 😉 Van 1 tot en met 28 februari, gister zijn jouw nieuwe bundels van start gegaan, maar hiermee komt niet je verbruik te vervallen wat tot dan toe heeft plaatsgevonden.

Reageer