Beantwoord

Moet ik aansluitkosten betalen bij een verlenging?

  • 10 maart 2018
  • 14 reacties
  • 749 keer bekeken

Hoi Ben,

Zojuist mijn contract bij jullie verlengd met nummerbehoud. Ging allemaal prima, maar ik ontving net de orderbevestiging van jou en daarin staat dat er € 14,95 aan aansluitkosten in rekening worden gebracht. Dat klopt niet, althans anders heb je tegen me gelogen. Als ik namelijk aansluitkosten in je zoekbalk type, staat daar duidelijk te lezen dat jij geen aansluitkosten in rekening brengt bij verlengen. Ik ga ervanuit dat jij ervoor gaat zorgen dat het allemaal in orde komt.

Trouwens, sinds ik verlengd heb kan ik ook niet meer inloggen op Ikben. is dat een bekend probleem?

Groeten Niels
icon

Beste antwoord door Angelique 12 maart 2018, 14:41

Hoi Niels, inmiddels heb je al wat meerdere antwoorden ontvangen maar ik kan je eindelijk informeren over wat er aan de hand is! Zoals Richard al aangaf, dit is jammer genoeg een fout binnen ons systeem.

Als je er als bestaande klant voor kiest je abonnement te verlengen, dan hoef je natuurlijk geen aansluitkosten te betalen, wij zijn namelijk al heel wat jaren vrienden!



De contracttermijn van het nieuwe abonnement is foutief bij ons in het systeem gekomen. Hierdoor is de Ik Ben pagina volledig op hol geslagen en waarschijnlijk in een blokkade terecht gekomen. Ik heb namelijk ook geen inzicht in jouw belstatus via het systeem, dit allemaal komt door de foutieve verwerking van de verlenging. Samen met een collega heb ik geprobeerd het probleem op te lossen, helaas lukte ons dit beide niet, maar ik geef niet op! Ik heb contact gezocht met een van mijn technische collega's. Deze collega zal ervoor gaan zorgen dat jij binnen enkele dagen weer toegang hebt tot jouw persoonlijke Ik Ben pagina.



Het mailtje met de informatie dat er mogelijke aansluitkosten in rekening worden gebracht, mag je negeren! Heb je in de tussentijd nog vragen, stel ze dan gerust. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hoi Ben,

Zojuist mijn contract bij jullie verlengd met nummerbehoud. Ging allemaal prima, maar ik ontving net de orderbevestiging van jou en daarin staat dat er € 14,95 aan aansluitkosten in rekening worden gebracht. Dat klopt niet, althans anders heb je tegen me gelogen. Als ik namelijk aansluitkosten in je zoekbalk type, staat daar duidelijk te lezen dat jij geen aansluitkosten in rekening brengt bij verlengen. Ik ga ervanuit dat jij ervoor gaat zorgen dat het allemaal in orde komt.

Trouwens, sinds ik verlengd heb kan ik ook niet meer inloggen op Ikben. is dat een bekend probleem?

Groeten Niels


Goedemorgen,

Dat is vreemd dat je aansluitkosten moet betalen. Je bent namelijk al.aangesloten bij BEN. En je wilt zelfs die aansluiting verlengen.
Natuurlijk moet dit wel een foutje zijn. En ik weet zeker dat het goed.komt.

Wacht het even af maandag zal er best een reactie komen van BEN, en.ik weet zeker dat ze het voor je gaan uitzoeken.

Fijne zondag, groet Richard.
Hi Niels,

Bij een verlenging hoor je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Onze forum toppers zijn er maandag weer en die zoeken het met alle liefde voor je uit. Wij zijn op zondag wel bereikbaar via Facebook en Twitter.

Groeten van Jill
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Niels, inmiddels heb je al wat meerdere antwoorden ontvangen maar ik kan je eindelijk informeren over wat er aan de hand is! Zoals Richard al aangaf, dit is jammer genoeg een fout binnen ons systeem.
Als je er als bestaande klant voor kiest je abonnement te verlengen, dan hoef je natuurlijk geen aansluitkosten te betalen, wij zijn namelijk al heel wat jaren vrienden!

De contracttermijn van het nieuwe abonnement is foutief bij ons in het systeem gekomen. Hierdoor is de Ik Ben pagina volledig op hol geslagen en waarschijnlijk in een blokkade terecht gekomen. Ik heb namelijk ook geen inzicht in jouw belstatus via het systeem, dit allemaal komt door de foutieve verwerking van de verlenging. Samen met een collega heb ik geprobeerd het probleem op te lossen, helaas lukte ons dit beide niet, maar ik geef niet op! Ik heb contact gezocht met een van mijn technische collega's. Deze collega zal ervoor gaan zorgen dat jij binnen enkele dagen weer toegang hebt tot jouw persoonlijke Ik Ben pagina.

Het mailtje met de informatie dat er mogelijke aansluitkosten in rekening worden gebracht, mag je negeren! Heb je in de tussentijd nog vragen, stel ze dan gerust. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Niels, inmiddels heb je al wat meerdere antwoorden ontvangen maar ik kan je eindelijk informeren over wat er aan de hand is! Zoals Richard al aangaf, dit is jammer genoeg een fout binnen ons systeem.
Als je er als bestaande klant voor kiest je abonnement te verlengen, dan hoef je natuurlijk geen aansluitkosten te betalen, wij zijn namelijk al heel wat jaren vrienden!

De contracttermijn van het nieuwe abonnement is foutief bij ons in het systeem gekomen. Hierdoor is de Ik Ben pagina volledig op hol geslagen en waarschijnlijk in een blokkade terecht gekomen. Ik heb namelijk ook geen inzicht in jouw belstatus via het systeem, dit allemaal komt door de foutieve verwerking van de verlenging. Samen met een collega heb ik geprobeerd het probleem op te lossen, helaas lukte ons dit beide niet, maar ik geef niet op! Ik heb contact gezocht met een van mijn technische collega's. Deze collega zal ervoor gaan zorgen dat jij binnen enkele dagen weer toegang hebt tot jouw persoonlijke Ik Ben pagina.

Het mailtje met de informatie dat er mogelijke aansluitkosten in rekening worden gebracht, mag je negeren! Heb je in de tussentijd nog vragen, stel ze dan gerust. Sorry voor het ongemak.


Eind goed al goed?
Hoi Richard, Jill, Angelique,

Lekker vlot opgepakt, dankjulliewel. Gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Richard, Jill, Angelique,

Lekker vlot opgepakt, dankjulliewel. Gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen.


Daar ga ik ook vanuit. Fijne avond, groet Richard.
Reputatie 6
Badge +8
Goed nieuws! De problemen zijn zojuist verholpen 😃 Het inloggen op Ik Ben moet hierbij ook weer lukken. Laat je het ons weten?
Reputatie 6
Badge +3
Goed nieuws! De problemen zijn zojuist verholpen 😃 Het inloggen op Ik Ben moet hierbij ook weer lukken. Laat je het ons weten?

Dikke ? onhoog!
hoi angelique, richard,

ik kan weer op ikben

factuur voor deze maand heb ik nog niet, als daar toch aansluitkosten op staan laat ik het weten. nogmaals bedankt!
Reputatie 6
Badge +3
hoi angelique, richard,

ik kan weer op ikben

factuur voor deze maand heb ik nog niet, als daar toch aansluitkosten op staan laat ik het weten. nogmaals bedankt!


Super fijn ?
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Niels. Mochten de aansluitkosten toch op de factuur ontstaan, trek dan even aan de bel zodat ik de aansluitkosten van kwijtschelden.
Hoi Angelique en de rest. Er zijn toch aansluitkosten in rekening gebracht. Lost één van jullie dat op?
Reputatie 6
Badge +8
Goed dat je hierover aan de bel trekt, Niels. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de onterechte aansluitkosten op de factuur staan. Helaas kan ik de aansluitkosten niet meer van de factuur verwijderen. Om de kosten te compenseren heb ik een compensatie ingediend die gelijk staat aan het bedrag van de aansluitkosten. Deze kosten zullen in mindering gebracht worden op de factuur die je in juni van ons ontvangt. Per e-mail heb ik je een bevestiging verzonden.
Reputatie 6
Badge +3
Goed dat je hierover aan de bel trekt, Niels. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de onterechte aansluitkosten op de factuur staan. Helaas kan ik de aansluitkosten niet meer van de factuur verwijderen. Om de kosten te compenseren heb ik een compensatie ingediend die gelijk staat aan het bedrag van de aansluitkosten. Deze kosten zullen in mindering gebracht worden op de factuur die je in juni van ons ontvangt. Per e-mail heb ik je een bevestiging verzonden.
Netjes👍

Reageer