Beantwoord

Nummerbehoud bij verlenging?

• 1 July 2018
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Binnenkort gaat mijn nieuwe abonnement bij jullie in, nu via Mobiel.nl. Ik wil graag een bevestiging dat alles goed geregeld is. Nummerbehoud, de overzeting deze maand, einde facturatie van mijn huidige contract enz. Ik kreeg net een nieuwe aanbieding van jullie maar dat schept mij verwarring.
icon

Beste antwoord door Wietske 10 July 2018, 10:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Marjan, superleuk dat je een verlenging hebt gedaan. Alles is helemaalgoed gegaan. Op 22 juli zal jouw huidige abonnement overgaan in het nieuwe abonnement.

Hoe kan het nou dat ik toch een mail heb ontvangen dat nummerbehoud is afgewezen? Mobiel.nl verwijst terug naar jullie.
Reputatie 5
Badge +12
Het klopt inderdaad dat nummerbehoud ons pakkie-an is dus daar heeft Mobiel.nl helemaal gelijk in! Ik zie echter dat je hebt gekozen voor een aanvraag van nummerbehoud voor het mobiele telefoonnummer wat al bij ons bekend is (deze eindigt op 974). Vandaar dat deze aanvraag is afgewezen omdat het telefoonnummer al van ons is. Bij een verlenging hoef je niet opnieuw te kiezen voor een aanvraag van nummerbehoud, wel zo handig. Dit hoeft alleen wanneer je een telefoonnummer wil meebrengen bij een nieuw abonnement vanuit een andere provider. We kunnen daarom voor nu het nummerbehoud zo laten wat het is, ondanks de afwijzing. Jouw nieuwe abonnement, met het oude vertrouwde telefoonnummer, gaat van start op 22 juli. Ik wens je er alvast enorm veel plezier mee!

Reageer