Beantwoord

Opzegging annuleren om abonnement te verlengen

• 26 April 2018
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Beste,

laatst had ik het verzoek om mijn abonnement stop te zetten.
dit omdat me moeder gebruik maakt van het abonnement maar zij hem niet veel gebruikte wilde ze hem stoppen.
ik heb dit toen naar jullie gemaild en jullie hebben hier netjes op geantwoord hem per 17-7 te beindigen.
echter wilt mijn moeder er nu toch wel gebruik van blijven maken en wilt hem dan toch graag verlengen.
kunnen jullie de blokkade er vanaf halen zodat ik hem dan voor haar zou kunnen verlengen?

p.s. Ik probeerde jullie hiervoor telefonisch te bereiken maar de lijn is/was erg druk bezet vandaar dat ik het via deze weg nu probeer.

met vriendelijke groet,
jennifer verhoef
icon

Beste antwoord door Rox 26 April 2018, 15:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jennifer! Wat onwijs lief dat jij je moeder hierbij helpt! Uiteraard breng ik dit graag voor jullie in orde, ik kan niet zelf de opzegging uit het systeem halen, dit moet door een andere afdeling gebeuren. Hier heb ik zojuist een melding voor uitgezet. Zodra de opzegging uit het systeem is gehaald ontvangen jullie van mijn collega een email en kan het abonnement alsnog verlengd worden.
Hoi Rox,

top dank je wel voor je snelle reactie, ik wacht je mailtje even af🤗

groetjes Jennifer
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Jennifer! 😃 Ik zie dat het mijn collega's niet meer is gelukt om de melding afgelopen donderdag op te pakken, dit zal dus vandaag gebeuren!

Reageer