Beantwoord

Sim Only vroegtijdig verlengen voor abonnement met nieuw toestel

• 2 July 2018
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Een maand of twee geleden mijn abonnement met toestel verlengd naar Sim Only. Nu is mijn oude toestel toch bijna ter ziele. Ik maak uit de antwoorden die gegeven worden bij vragen over ; vroegtijdig verlengen op dat dit kan. Maar dat wordt op verschillende manieren onder woorden gebracht. 1. Het kan als je abonnement minstens drie maanden oud is. Dat is mijn abonnement niet. Maar ook: 2. Als je minstens drie maanden klant ben. Dat ben ik wel omdat ik een eerder contract had van twee jaar.

Kan ik onder deze omstandigheden mijn Sim Only toch heel snel omzetten in een abonnement met toestel (zodat ik niet nog een kleine maand hoef te wachten)?

Benno
icon

Beste antwoord door Wietske 3 July 2018, 13:14

Hoi Anderjasje,

Ik geef je hier graag duidelijkheid over. Je kunt namelijk je abonnement vroegtijdig verlengen wanneer jouw huidige abonnement minimaal drie maanden loopt. Daarbij kan je kiezen uit ons huidige toestelaanbod, te vinden op www.ben.nl/telefoons.

Voor jou betekent dit dat je per 21 juli vroegtijdig kunt verlengen. Sorry dat dit via de chat niet duidelijk verteld is.
Bekijk origineel

6 reacties

Inmiddels contact met Ben gehad via de chat. Blijkbaar telt het oude contract ook mee en kun je bij een tweede contract dus ook binnen drie maanden verlengen.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Anderjasje,

Ik geef je hier graag duidelijkheid over. Je kunt namelijk je abonnement vroegtijdig verlengen wanneer jouw huidige abonnement minimaal drie maanden loopt. Daarbij kan je kiezen uit ons huidige toestelaanbod, te vinden op www.ben.nl/telefoons.

Voor jou betekent dit dat je per 21 juli vroegtijdig kunt verlengen. Sorry dat dit via de chat niet duidelijk verteld is.
Pff. Dus dan telt het eerste abonnement toch niet mee. Inderdaad vervelend dat dat juist in de chat niet goed verteld is. Kan ik de waardering voor de chat nog bijstellen ..... 😉 ?
Reputatie 5
Badge +12
Nope, helaas niet! Sorry dat je deze indruk wel gegeven is. Ach, voor je het weet is het 21 juli 😉.
Met een op apegapen liggende telefoon op Safari gaan lijkt me geen goed idee. 21 juli is daarom geen optie.
Reputatie 5
Badge +7
Dat kan ik heel goed begrijpen! Hoe graag ik ook zou willen een verlenging is echt pas mogelijk vanaf 21 juli 😞

Reageer