Beantwoord

Status verlenging

• 4 april 2018
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Ik heb vorige week bij jullie mijn abbonement verlengt, maar ook meteen weer geanuleerd en ook gebeld met ben, maar nu krijg ik toch een mail met verlenging ordernummer 334024795.
Ik wil wel bij jullie blijven, maar kan via belsimpel een samsung s7 bestellen en bij jullie een s5, daarom heb ik hem geanuleerd, alleen het lukt met niet om bij belsimpel te bestellen nu.

Met vriendelijke groet,
Pauline
icon

Beste antwoord door Angelique 4 april 2018, 13:05

Hoi Pauline, gezellig dat je ondanks de annulering alsnog bij ons blijft met een omweg! 😃

Direct ben ik gaan kijken voor je wat er aan de hand is... ik zie terug dat de verlening die via ons is aangevraagd, geannuleerd is. Inmiddels zie ik dat je telefonisch contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, trek dan gerust nog even an de bel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Pauline, gezellig dat je ondanks de annulering alsnog bij ons blijft met een omweg! 😃

Direct ben ik gaan kijken voor je wat er aan de hand is... ik zie terug dat de verlening die via ons is aangevraagd, geannuleerd is. Inmiddels zie ik dat je telefonisch contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, trek dan gerust nog even an de bel.

Reageer