Beantwoord

Van een 24 maanden abonnement naar een maandelijks Sim Only abonnement

• 1 februari 2018
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Hallo mijn abonnement loopt in juni af
Nu wil ik over gaan op denk ik sim only per maand
Gaat dat automatisch??
Of moet ik dat melden, en hou ik gewoon dezefde simkaart
icon

Beste antwoord door Angelique 2 februari 2018, 09:35

Hoi nstrik, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Zoals Richard al aangaf, we kunnen veel maar gedachten lezen gaat ons tot op heden niet lukken!

Door hier te klikken lees je wat er gebeurt na het aflopen van jouw 24 maanden abonnement. Als je niets doet, dan zal jouw abonnement namelijk automatisch worden omgezet in een maandelijks opzegbaar abonnement tegen dezelfde voorwaarden en tarieven die jij nu hebt met je eigen simkaart. Jouw huidige bundels blijven dus voor hun huidige prijs doorlopen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo mijn abonnement loopt in juni af
Nu wil ik over gaan op denk ik sim only per maand
Gaat dat automatisch??
Of moet ik dat melden, en hou ik gewoon dezefde simkaart

Je moet wel kenbaar maken wat je wilt lijkt me!
Ze kunnen een hoop bij BEN alleen nog net geen gedachte lezen!

Groet Richard.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi nstrik, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Zoals Richard al aangaf, we kunnen veel maar gedachten lezen gaat ons tot op heden niet lukken!

Door hier te klikken lees je wat er gebeurt na het aflopen van jouw 24 maanden abonnement. Als je niets doet, dan zal jouw abonnement namelijk automatisch worden omgezet in een maandelijks opzegbaar abonnement tegen dezelfde voorwaarden en tarieven die jij nu hebt met je eigen simkaart. Jouw huidige bundels blijven dus voor hun huidige prijs doorlopen.

Reageer