Beantwoord

Van Sim Only abonnement naar verlenging met toestel

• 8 februari 2018
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo Ben,

Vandaag heb ik mijn nieuwe toestel binnen gekregen, als opvolger van mijn sim only abonnement bij Ben. Nu had ik hier 2 vragen over:

- Wanneer gaat dit abonnement in? Ik zie dit nog niet staan bij mijn " ik ben" pagina. Hier staat alleen nog mijn oude sim only abonnement.

- krijg ik voor die ingangsdatum nog een nieuwe SIMkaart toegestuurd zoals aangegeven staat op jullie website? Ik heb in mijn huidige account namelijk een micro simkaart, maar moet voor mijn nieuwe toestel aan nanosimkaart hebben.

Alvast dank,
groeten!
icon

Beste antwoord door Rox 9 februari 2018, 08:06

Hoi Tinie! Wat onwijs tof dat je gezellig hebt besloten om bij Ben te blijven 😃 Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten om met je nieuwe telefoon aan de slag te gaan! Jouw nieuwe contract gaat vandaag van start, de eerste werkdag nadat jouw bestelling is afgeleverd. Wat onwijs onhandig dat jij bij je telefoon geen nieuwe simkaart hebt ontvangen. Jouw oude simkaart is uit 2013 en kan daarom niet tot nano formaat worden uitgedrukt. Ik heb direct een simkaart voor je op de post gedaan. Als je deze binnen hebt moet hij nog wel geactiveerd worden om je telefoonnummer er aan te koppelen. Je ontvangt bij de kaart ook een brief waar dit in staat uitgelegd.

Sorry voor het ongemak en alvast heel veel plezier gewenst met je nieuwe toestel!
Bekijk origineel

6 reacties

In mijn nieuwe simkaart pst hij niet. Er is een nieuwe aangevraagd, dus ik wacht eerst wel die nieuwe simkaart af.

dank voor uw hulp!
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan je echt garanderen dat de nieuwe simkaart nog niet is geactiveerd Tinie! Dit kan namelijk pas zodra de simkaart is afgeleverd. Heb jij geprobeerd om je huidige sim in je nieuwe toestel te stoppen en daarna weer terug in de oude telefoon gedaan toevallig?
Ok!

Ik heb alle stappen doorlopen mbt netwerk en bereik en helaas doet de simkaart het nog steeds niet.

Aangezien de simkaart het niet meer deed, precies vanaf de dag dat mijn nieuwe simkaart is aangevraagd, vermoed ik toch dat die simkaart al geactiveerd is en dat hierdoor mijn huidige simkaart het niet meer doet.

Zou u kunnen controleren of dit het geval is, en zoja, dit weer repareren. De post is vandaag al geweest en hier zat mijn nieuwe simkaart ook niet bij. En omdat de post hier pas vanaf dinsdag weer bezorgd wordt, hoop ik dat mijn huidige simkaart weer geactiveerd kan worden, zodat ik niet het hele weekend zonder bereik zit,

Ik hoor het graag,
Tinie
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Tinie #Benervoorjou

Vreemd dat jouw huidige simkaart plots problemen geeft, dat mag natuurlijk niet! Heb je al geprobeerd om je mobiele telefoon eens helemaal uit een weer aan te zetten? Als dat niet mag baten wil ik je adviseren om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Dank voor de snelle reactie! Fijn dat ik snel van mijn nieuwe telefoon kan genieten.

Nu heb ik, sinds vandaag, wel problemen met mijn simkaart in mijn oude telefoon. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, krijg ik de melding, "simkaart ontbreekt of is ongeldig".

Heeft dit te maken met de bestelling van een nieuwe Simkaart? En is hier nog wat aan te doen, zodat ik tot de komst van mijn nieuwe Simkaart nog bereikbaar ben?

Alvast dank,
groeten, Tinie
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tinie! Wat onwijs tof dat je gezellig hebt besloten om bij Ben te blijven 😃 Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten om met je nieuwe telefoon aan de slag te gaan! Jouw nieuwe contract gaat vandaag van start, de eerste werkdag nadat jouw bestelling is afgeleverd. Wat onwijs onhandig dat jij bij je telefoon geen nieuwe simkaart hebt ontvangen. Jouw oude simkaart is uit 2013 en kan daarom niet tot nano formaat worden uitgedrukt. Ik heb direct een simkaart voor je op de post gedaan. Als je deze binnen hebt moet hij nog wel geactiveerd worden om je telefoonnummer er aan te koppelen. Je ontvangt bij de kaart ook een brief waar dit in staat uitgelegd.

Sorry voor het ongemak en alvast heel veel plezier gewenst met je nieuwe toestel!

Reageer