Beantwoord

Verlengen abonnement/ 24 maanden of per maand opzegbaar

• 2 juni 2018
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Vanmiddag via Ben-app mijn contract verlengd. Hier ging iets niet goed. Normaliter krijg je te zien of je contract voor 24 maanden aangaat of per maand. Toen ik op bevestigen drukte, verwachte ik de mogelijkheid te krijgen om te kiezen voor '24 maanden'of 'per maand'. Ik wilde namelijk per maand.
Tot mijn verbazing heb ik nu een contract voor 24 maanden. Het lijkt mij dat BEN vooraf moet aangeven of het per maand opzegbaar is of dat het om contract van 24 maanden gaat.
icon

Beste antwoord door Wietske 11 juni 2018, 13:31

Bedankt voor het versturen van jouw privégegevens. Geen zorgen, ik zie dat je op 2 juni hebt gekozen voor een bundelwijziging in plaats van een verlenging. Bij een bundelwijziging blijft jouw huidige contractduur ongewijzigd. Pas bij een verlenging kan je opnieuw kiezen tussen een maandelijks abonnement of een abonnement voor een periode van 24 maanden. Met andere woorden, jouw maandelijks opzegbare abonnement is dat dus nu nog steeds. Fijn hè 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jeffrey G, superleuk dat je een verlenging hebt gedaan. Natuurlijk moet je ook gewoon de keuze hebben voor een maandelijks opzegbaar abonnement of een 24 maanden abonnement. Hier kun je altijd een keuze uitmaken bij het aanklikken van de bundels als je kiest voor een simonly abonnement. Als je liever een maandelijks opzegbaar abonnement wilt dan kun je mijn een privébericht sturen dan haal ik deze verlenging er voor je uit. Je kunt hier een privébericht sturen.
Hallo Jill,

Heb nu 2x privébericht gestuurd, maar tot op heden geen tegenbericht.

Schiet niet erg op zo :-(

Gr. Jeffrey
Reputatie 5
Badge +12
Sorry dat je nog geen antwoord hebt ontvangen van ons Jeffrey! We hebben jouw privébericht inmiddels ontvangen. Om jouw gegevens te kunnen achterhalen heb ik jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer nodig. Zou je deze door middel van het privébericht willen sturen? Dan help ik je graag verder!
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor het versturen van jouw privégegevens. Geen zorgen, ik zie dat je op 2 juni hebt gekozen voor een bundelwijziging in plaats van een verlenging. Bij een bundelwijziging blijft jouw huidige contractduur ongewijzigd. Pas bij een verlenging kan je opnieuw kiezen tussen een maandelijks abonnement of een abonnement voor een periode van 24 maanden. Met andere woorden, jouw maandelijks opzegbare abonnement is dat dus nu nog steeds. Fijn hè 😃
Oke, duidelijk. Ja, zeker fijn.

Bedankt voor antwoord Wietske!

Gr. Jeffrey
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan Jeffrey 🙂 Ik wens je voor nu een hele fijne dag toe!

Reageer