Beantwoord

Verlenging abonnement

• 21 juni 2018
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb donderdag 14 juni mijn abonnement verlengd met een sim-only omdat mijn telefoon nog goed was. Nu heb ik mijn telefoon zaterdag 16 juni kapot laten vallen... Ik heb maandag 18 juni via fb contact gehad met jullie. Mijn verlenging van 14 juni is geannuleerd, daar heb ik ook een bevestiging van gehad. Ik heb diezelfde dag een ander abonnement aangevraagd met telefoon en die is nu geannuleerd? (Hierover heb ik vandaag een mail gekregen) Dit vind ik echt niet fijn, ik heb geen telefoon dus kan jullie niet bellen en mijn man zie ik alleen ' s avonds ivm met ons werk en dan zijn jullie niet bereikbaar..

Hoe gaan we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Wietske 22 juni 2018, 11:46

Hoi KRietveld,

Wat jammer dat jouw telefoon je in de steek laat! Gelukkig was dat nog op te lossen met het annuleren van de sim only verlenging en het plaatsten van een nieuwe bestelling met toestel. Nou snap ik dat je ervan stond te kijken toen de nieuwe verlenging werd geannuleerd nadat je dit gedaan had.

Ik leg je graag uit hoe dit komt. Door een storing in ons systeem worden verlengingen niet volledig geannuleerd waardoor deze blijven hangen. Wanneer je vervolgens een nieuwe bestelling plaatst dan ziet het systeem dit als een dubbele bestelling en zal de tweede annuleren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we zijn hiervan op de hoogte. Jouw bestelling zal alsnog worden doorgezet. Sorry voor de verwarring!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi KRietveld,

Wat jammer dat jouw telefoon je in de steek laat! Gelukkig was dat nog op te lossen met het annuleren van de sim only verlenging en het plaatsten van een nieuwe bestelling met toestel. Nou snap ik dat je ervan stond te kijken toen de nieuwe verlenging werd geannuleerd nadat je dit gedaan had.

Ik leg je graag uit hoe dit komt. Door een storing in ons systeem worden verlengingen niet volledig geannuleerd waardoor deze blijven hangen. Wanneer je vervolgens een nieuwe bestelling plaatst dan ziet het systeem dit als een dubbele bestelling en zal de tweede annuleren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we zijn hiervan op de hoogte. Jouw bestelling zal alsnog worden doorgezet. Sorry voor de verwarring!

Reageer