Beantwoord

Verlenging vandaag gaat niet goed

• 12 februari 2018
  • 9 reacties
  • 187 keer bekeken

Vandaag ging mijn sim only verlenging in met nummerbehoud.
Nu heb ik geen internet meer en ik kan ook niet bellen.
Wel kan ik appen en ze kunnen mij ook bellen alleen staat er dan onbekend belt, terwijl het iemand uit mijn contacten is.
Mobiel al uit gezet. Simkaart al geprobeerd in andere mobiel. Nix helpt.
Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Rox 13 februari 2018, 08:00

Hoi Ciska1967! Wat onwijs balen dat jij nog geen gebruik kunt maken van jouw nieuwe bundels! Ik zie dat jij voordat jij dit topic had aangemaakt al hebt gebeld met de telefonische klantenservice, de collega die jij hebt gesproken heeft een melding doorgezet naar een achterliggende afdeling die hier nu mee bezig is voor je. Sorry voor het ongemak, jij zult snel weer aan de slag kunnen met jouw Ben abonnement.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ciska1967! Wat onwijs balen dat jij nog geen gebruik kunt maken van jouw nieuwe bundels! Ik zie dat jij voordat jij dit topic had aangemaakt al hebt gebeld met de telefonische klantenservice, de collega die jij hebt gesproken heeft een melding doorgezet naar een achterliggende afdeling die hier nu mee bezig is voor je. Sorry voor het ongemak, jij zult snel weer aan de slag kunnen met jouw Ben abonnement.
Hoi Rox

Hoelang duurt het voor het wordt opgelost.
Probleem na een hele dag nog niet opgelost.

Gr Ciska?
Reputatie 6
Badge +8
Sorry voor het lange wachten, Ciska. Inmiddels zie ik dat de bundels nu weer kloppen en jij hiervan gebruik kunt maken! Heel veel plezier met je verlenging 😃
Goedemorgen Angelique

Maar er is nix veranderd. Nog steeds beller onbekend. En internet doet het nog steeds niet. Ik kan nu wel op Ben.nl mijn goede abbonement zien.
Als ik op wifi zit en ik loop naar buiten dan doet hij het nog een kwartiertje op internet. Zodra ik hem vergrendeld en later weer aan zet doet internet het niet meer. Vanuit intetnet start hij dus nix op. En verschijnt er zie afbeelding.
Gr. Ciska
Reputatie 6
Badge +8
Dat is gek, alle instellingen op de simkaart staan juist. Ook zie ik dat er verbruik is op het netwerk. Jouw bundel geeft namelijk aan dat er sinds de verlenging 281 MB is verbruikt van de 3500 MB. De screenshot geeft ook aan dat je 4G verbinding zou hebben. Voor de zekerheid heb ik de simkaart voorzien van een reset, ook voor het presenteren van het nummer als je een inkomend gesprek krijgt. Laat je het weten of het is gelukt?

Als de problemen blijven aanhouden, dan moeten we gaan kijken naar de instellingen in jouw toestel.
Hoi angelique

Ja de reset heeft geholpen. Ik kan weer op internet en ook verschijnt er wie er belt.
Fijn opgelost.
Fijne dag

Groetjes Ciska
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Ciska! Mocht je nog vragen hebben, trek dan gerust nog even aan de bel.
Hallo ben, op de screenshot van ciska staat 4G+ plus betekent dit dat jullie de nieuwe 4G+ plus uit gegeven hebben aan jullie klanten? En wanneer ontvang ik hem?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jovan10, goede vraag! Het toestel die Ciska gebruikt geeft de ondersteuning voor een 4G + bundel. Net als 3G, kunnen wij ook H+ (3.5G) aanbieden. Je kunt 4G + bij ons dus zien als dezelfde 4G bundel, maar dan nét iets sneller. Op bepaalde locaties kan de verbinding zo goed zijn, dat 4G + mogelijk is.

Reageer