Beantwoord

Verlening van contract + telefoon

• 2 mei 2018
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Beste Ben,

Ik wou een verlening van abbonnement + telefoon bestellen. Tot dat ik bericht kreeg dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ik eerder (door twijfels mijn vorige bestelling had geannuleerd).

Mijn vraag is of ik toestemming zou mogen hebben voor mijn telefoon + abbonnement om veder vervolgens te kunnen bestellen.

Met vriendelijke groet,

Alicia Schaap

P.s
Het ging om een Huawei P20 light telefoon.
Ben Klantnummer1153176
icon

Beste antwoord door Rox 2 mei 2018, 12:16

Hoi Alicia, wat supertof dat je hebt besloten om gezellig bij ons te blijven 😃 Ik ben meteen het systeem ingedoken omdat ik ook heel graag wil dat jij gewoon kan verlengen. De afwijzing komt omdat er 1 geannuleerde verlenging is maar ook een geannuleerde MB extra, hier kan jij helemaal niks aan doen dit was een fout bij ons in het systeem.

Nu ben ik gelukkig heel erg goed in wat ik doe en kan ik een beetje toveren 😉 Binnen enkele minuten ontvangen jij via de email de bevestiging van de bestelling!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Alicia, wat supertof dat je hebt besloten om gezellig bij ons te blijven 😃 Ik ben meteen het systeem ingedoken omdat ik ook heel graag wil dat jij gewoon kan verlengen. De afwijzing komt omdat er 1 geannuleerde verlenging is maar ook een geannuleerde MB extra, hier kan jij helemaal niks aan doen dit was een fout bij ons in het systeem.

Nu ben ik gelukkig heel erg goed in wat ik doe en kan ik een beetje toveren 😉 Binnen enkele minuten ontvangen jij via de email de bevestiging van de bestelling!
Heel er bedankt ! Super tof die toverkunsten 😉
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Alicia, het is mijn plezier 😃 #Benervoorjou

Reageer