Beantwoord

Vragen over verlengen abonnement vanuit een sim only abonnement

  • 1 februari 2018
  • 1 reactie
  • 113 keer bekeken

Hoi,

Mijn abonnement met telefoon is nu afgelopen. Hij loopt nu door in een sim only. Aangezien mijn telefoon er niet beter op wordt, overweeg ik mijn abonnement te verlengen met nieuwe telefoon voor 24 maanden.

Kan ik elke telefoon toevoegen aan mijn huidige sim only bundel? Of moet ik specifiek kiezen voor een nieuwe bundel die bij deze telefoon hoort?

Als ik mijn sim only verleng naar een abonnement met telefoon houd ik dan mijn huidige nummer en simkaart?

Wat gebeurt er met mijn huidige sim only bundel als ik verleng met een nieuw abonnement? Wordt deze hier aan toegevoegd?

Als ik data overhoud elke maand, wordt dit dan toegevoegd aan elke nieuwe maand?

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!

Met vriendelijke groet,

Jeroen
icon

Beste antwoord door Angelique 1 februari 2018, 16:21

Hoi Jeroen, leuk dat je mogelijk besluit je abonnement bij ons te verlengen :D Ik begrijp dat je nog een aantal vragen hebt.. Ik help je graag verder om meer duidelijkheid te krijgen!

Kan ik elke telefoon toevoegen aan mijn huidige sim only bundel? Of moet ik specifiek kiezen voor een nieuwe bundel die bij deze telefoon hoort?

Op onze website kun je een telefoon uitzoeken met de bundels die bij het toestel worden aangeboden. Je kiest dus voor een verlenging met nieuwe bundels.



Als ik mijn sim only verleng naar een abonnement met telefoon houd ik dan mijn huidige nummer en simkaart?

Als je kiest voor een verlenging, dan blijf jij je eigen nummer én simkaart houden. Het kan wel zijn dat jouw huidige simkaart niet past in het nieuwe toestel. In dat geval kunnen wij jou een vervangende simkaart toesturen. Bij een vervangende simkaart blijf jij ook je eigen nummer behouden.



Wat gebeurt er met mijn huidige sim only bundel als ik verleng met een nieuw abonnement? Wordt deze hier aan toegevoegd?

Zodra de verlenging van start gaat, komt het vorige abonnement te vervallen. De abonnementen zullen elkaar overlappen zodat jij niet opeens zonder bundels zit.

Als ik data overhoud elke maand, wordt dit dan toegevoegd aan elke nieuwe maand? De overgebleven MB's of minuten komen aan het einde van de maand te vervallen. De overgebleven bundels neem je niet mee naar de volgende maand.



Meer informatie over een verlenging lees je door hier te klikken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jeroen, leuk dat je mogelijk besluit je abonnement bij ons te verlengen :D Ik begrijp dat je nog een aantal vragen hebt.. Ik help je graag verder om meer duidelijkheid te krijgen!
Kan ik elke telefoon toevoegen aan mijn huidige sim only bundel? Of moet ik specifiek kiezen voor een nieuwe bundel die bij deze telefoon hoort?
Op onze website kun je een telefoon uitzoeken met de bundels die bij het toestel worden aangeboden. Je kiest dus voor een verlenging met nieuwe bundels.

Als ik mijn sim only verleng naar een abonnement met telefoon houd ik dan mijn huidige nummer en simkaart?
Als je kiest voor een verlenging, dan blijf jij je eigen nummer én simkaart houden. Het kan wel zijn dat jouw huidige simkaart niet past in het nieuwe toestel. In dat geval kunnen wij jou een vervangende simkaart toesturen. Bij een vervangende simkaart blijf jij ook je eigen nummer behouden.

Wat gebeurt er met mijn huidige sim only bundel als ik verleng met een nieuw abonnement? Wordt deze hier aan toegevoegd?
Zodra de verlenging van start gaat, komt het vorige abonnement te vervallen. De abonnementen zullen elkaar overlappen zodat jij niet opeens zonder bundels zit.
Als ik data overhoud elke maand, wordt dit dan toegevoegd aan elke nieuwe maand? De overgebleven MB's of minuten komen aan het einde van de maand te vervallen. De overgebleven bundels neem je niet mee naar de volgende maand.

Meer informatie over een verlenging lees je door hier te klikken.

Reageer