Beantwoord

Vroegtijdig verlengen

• 26 juni 2018
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Hoi Ben, onlangs heb ik een brief binnengekregen van de winkel waar ik miin telefoonabbonoment heb afgesloten waarin vermeldt staat dat ik vanaf 2 juli mijn abbonoment kan verlengen. Wanneer ik op deze app kijk staat dat het 3 maanden voor het einde van mijn abbonoment zou kunnen dat zou dan 30 juni moeten zijn. Nu vraag ik mij af of het dan wel mogelijk is om gewoon 30 juni mijn abbonoment te kunnen verlengen met een nieuw toestel?
groetjes,
icon

Beste antwoord door Jill 27 juni 2018, 10:33

Hi Granita, ik heb het voor je nagekeken en zie dat je over 5 dagen een verlenging kunt gaan doen. Je zit dan precies op 90 dagen voor de einddatum. Vanaf dan kun je een verlenging doen met een nieuw toestel.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Granita, ik heb het voor je nagekeken en zie dat je over 5 dagen een verlenging kunt gaan doen. Je zit dan precies op 90 dagen voor de einddatum. Vanaf dan kun je een verlenging doen met een nieuw toestel.
Hieronder een foto waarin het toch echt anders staat vermeld. Ik heb speciaal vrij gevraagd voor 30-06 omdat ik op andere dagen niet in de mogelijkheid ben om te verlengen. Zou een eventuele vroegtijdige verlenging mogelijk zijn en wat zijn de kosten die hiervoor in rekening gebracht worden?

zie hierboven voor reactie ik heb een foto toegevoegd.
Reputatie 5
Badge +12
Door een fout in ons systeem wordt de optie om te verlengen te vroeg weergegeven. Mocht je op 30 juni alsnog kunnen verlengen via Ik Ben en je ontvangt hiervan geen bevestigingsmail dan kan ik de bestelling alsnog voor je doorzetten.

Reageer